امروز ساعت ۱۶ در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا

قرعه مهیج لیگ قهرمانان

دومین نشست اعضاى کمیته فنى کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال ٢٠٢٠ به صورت مجازى برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۸۶۲۲۳

به گزارش جام جم آنلاین ، فارس نوشت: مرتضی محصص در خصوص موضوعات مطرح شده در این نشست گفت: مباحث جلسه روز گذشته در شش بخش مختلف مطرح شده و مورد تبادل نظر قرار گرفت. اولین موضوع طرح تغییر زمان برگزارى لیگ قهرمانان باشگاههاى آسیا بود که از طرف آقاى کوزو تاشیما رییس کمیته فنى AFC پیشنهاد شد. من شخصا موافق این طرح بودم و تاکید کردم به نفع کشورهاى مرکز و غرب است.

وی افزود: خوشبختانه سایر اعضاى کمیته فنى کنفدراسیون به جز نماینده کره جنوبى همگى موافق این طرح بودند. با این وجود مقرر شد کمیته هاى بازاریابى و مسابقات AFC در این مورد تصمیم گیرى کنند که در صورت موافقت تقویم لیگ قهرمانان آسیا مشابه تقویم مسابقات لیگ در اروپا و غرب آسیا خواهد بود.

محصص با اشاره به سایر موضوعات مطرح شده در این نشست اظهار داشت: موضوع جایگزینى تجربه و کیفیت مربیان به جاى مدرک مربیگرى بود به این شکل که پیش از این برخى مربیان بدون مدرک لازم به دلیل داشتن سوابق و شرایط ویژه ازجمله سابقه ملى با استعلام از AFC در برخى موارد موفق به دریافت مجوز مى شدند و بدون مدرک مورد نظر امکان نشستن روى نیمکت را داشتند اما بر اساس تصمیمات اتخاذ شده دیگر چنین امکانى وجود ندارد و فقط مدرک مربیگرى حرفه اى معیار مورد نظر AFC است.

وی یادآور شد: بحث دیگر تایید پنل هاى تخصصى آموزش مربیان، گرتس روتز و جوانان بود که از اهمیت ویژه اى برخوردار است و تاکید شد افراد متخصص در همین رده ها با داشتن تجربه کافى مى توانند در همان بخش مورد نظر فعالیت کنند.

رییس کمیته فنى فدراسیون فوتبال اضافه کرد: اصلاح مقررات و دستورالعمل هاى فوتبال نونهالان و جوانان آسیا از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود همچنین تایید بهبود استانداردهاى کیفیت مربیان آسیا و آخرین موضوع اهمیت برنامه ریزى و تامین بودجه در حوزه جوانان و گرتس روتز  چرا که فعالیت تاثیرگذار و مستمر در این بخش موجب ارتقا و پیشرفت فوتبال آسیا مى شود.

newsQrCode
برچسب ها: آسیا فوتبال محصص
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها