میزان درخواست بالا برای خرید اتومبیل الکتریکی تایکان باعث موفقیت دوباره شرکت پورشه شد.
کد خبر: ۱۲۸۵۸۸۵

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، فروش اتومبیل‌‌های پورشه در آمریکا دومین بازار بزرگ فروش خودرو در جهان به حساب می‌آید اما این بازار اوایل سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا با افت قابل توجهی مواجه شد. با این وجود اکنون به نظر می‌آید که شرکت پورشه سریع‌تر از آن چه انتظار می‌رفت توانسته بازار فروش خود را به حالت قبل برگرداند.

بر اساس اطلاعاتی که الیور بلوم، مدیرعامل شرکت پروشه در اختیار رسانه‌ها قرار داده علت رشد دوباره میزان فروش این مجموعه درخواست فوق‌العاده زیاد برای اتومبیل الکتریکی تایکان است.

وی در صحبت‌های اخیر خود گفته است: ما شاهد رشد بی‌نظیر فروش خودروهای تایکان هستیم و با وجود افت سریع، رشدی بسیار سریع‌تری را در پیش رو داریم. رشد فروش‌های شرکت پورشه از ماه ژوئن آغاز شد و میزان آن با گذر زمان بیشتر هم شد.

خودروی تایکان همزمان با رشد ویروس کرونا عرضه شد و اکنون توانسته سرنوشت مالی سال ۲۰۲۰ را برای شرکت پورشه عوض کند.

این اتومبیل در حال حاضر سومین خودروی پورشه به حساب می‌آید و پس از Macan و Cayenne قرار دارد. گفتنی است؛ چهارمین خودروی پرفروش شرکت پورشه مدل پانامرا است.

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، این مجموعه قصد دارد مدل‌های جدیدی از Taycan را با عنوان Cross Turismo Station Wagon طی ماه‌های پیش رو منتشر کند.

الیور بلوم همچنین علت فروش شگفت‌انگیز پورشه تایکان را دیجیتالی محور کردن آن دانست و اظهار داشت این عمل باعث پیش افتادن از رقبا بوده است. وی همچنین از کمک‌های شرکت پورشه به هنگام شیوع ویروس کرونا یاد کرد و گفت: ما خود را مسئول سلامتی کارکنان و مردم می‌دانیم.

شرکت مذکور با کمک به مقامات آلمان داروهای بسیاری خرید و در آمریکا نیز مبلغ یک میلیون دلار را به مراکز درمانی اهدا کرده است.

تایکان، پورشه را نجات داد (+عکس)

تایکان، پورشه را نجات داد (+عکس)

تایکان، پورشه را نجات داد (+عکس)

تایکان، پورشه را نجات داد (+عکس)

تایکان، پورشه را نجات داد (+عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها