مورینیو: می خواهم سایت رسمی رئال مادرید را چک کنم تا ببینم که چه چیزهایی راجع به گرت بیل گفته اند.
کد خبر: ۱۲۸۴۴۲۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از طرفداری و اسکای، تاتنهام و برایتون در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2-1 به سود اسپرز به پایان رسید.

 

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی باشگاه تاتنهام راجع به پیروزی مقابل برایتون گفت:

 

 مهم ترین مسئله، کسب 3 امتیاز این بازی بود. وقتی تیم هایی که قدرت بیشتر و تاریخچه بهتری نسبت به رقیب خود دارند و اگر در بین 6 تیم برتر لیگ قرار داشته باشند، بازی سختی مقابل سایر تیم های دیگر خواهند داشت و همیشه نمی توانند تیم برتر میدان باشند. وقت آن است که نه صرفا برایتون، بلکه سایر تیم های دیگر را نیز تحسین کنیم زیرا اکثر تیم ها در حال پیشرفت و بهتر شدن هستند. تیم های دیگر نیز مربیان بسیار خوبی دارند و کیفیت بازیکنانشان تفاوت چندانی با سایر تیم های دیگر ندارد. به همین خاطر، ما بازی دشواری مقابل برایتون داشتیم و تیم خوبی را شکست دادیم. 

مورینیو راجع به عملکرد برایتون در این مسابقه گفت:

 

 از عملکردشان شگفت شده نشدم زیرا می دانستم که آن ها تیم بسیار خوبی هستند و سرمربی بسیار خوبی را نیز دارند. گراهام پاتر سرمربی فوق العاده‌ای است. آن ها بازیکنان بسیار خوبی زیادی را در اختیار دارند و در این مسابقه، مشکلاتی را برای ما ایجاد کردند. واکنش فوق العاده‌ای به گل آن ها نشان دادیم. ضربات ما دو بار با تیرک دروازه آن ها برخورد کرد و پس از به ثمر رساندن گل دوم، بازی را به خوبی مدیریت کردیم. 

 

      سرمربی پرتغالی اسپرز به تمجید از ستاره ولزی خود پرداخت

 

در پایان، مورینیو به تمجید از گرت بیل پرداخت و گفت:

 

 حدود چند هفته است که من به شما می گویم که وضعیت گرت بیل رو به بهبودی است. این را می دانم که او نمی تواند به مدت 90 دقیقه بازی کند. نکته بسیار خوب این است که گرت بازیکن بسیار باهوش و باتجربه‌ای است و درک بسیار خوبی دارد. ما برای انتخاب بهترین ترکیب ممکن، با یکدیگر گفت و گوهایی داشتیم. امروزه و در لیگ برتر انگلیس، این که به میدان بیایید و گل پیروزی بخش تیم خود را به ثمر برسانید، احساس فوق العاده‌ای هم برای خود آن بازیکن و هم برای تیم و هواداران دارد. ما به جنگیدن ادامه خواهیم داد و اکنون نیز وضعیت خوبی در جدول داریم. هنگامی که 5 دقیقه وقت آزاد داشته باشم، به Safari (مرورگر) خواهم رفت و سایت رسمی رئال مادرید را بررسی خواهم کرد تا ببینم که آن ها چه چیزهایی راجع به گرت بیل گفته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها