منچستریونایتد در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 1 بر 0 در ورزشگاه خانگی خود مقابل آرسنال شکست خورد تا همچنان عملکرد ضعیف اوله گونار سولسشر در این فصل از لیگ برتر انگلیس ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۸۴۴۱۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، سولشر در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل عملکرد خوبی داشته است اما آمارش در لیگ برتر چنگی به دل نمی‌زند. او با شکست در مقابل آرسنال رکوردی منفی را در تاریخ منچستریونایتد ثبت کرد.

 

      عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در لیگ برتر

 

 منچستر یونایتد اکنون برای اولین بار از فصل 73-1972 به این سمت در هیچکدام از 4 بازی خانگی ابتدایی خود در لیگ موفق به پیروزی نشده است. شیاطین سرخ آن فصل را در رتبه‌ی 18ام به پایان رساندند. باید دید که عملکرد منچستریونایتد در ادامه این فصل از لیگ برتر انگلیس به چه شکل خواهد بود. آن‌ها در حال حاضر از 6 بازی فقط 7 امتیاز کسب کرده‌اند و در جایگاه 15ام جدول قرار گرفته‌اند. آن‌ها در فصل گذشته در رده سوم جای گرفته بودند اما با روندی که در این فصل دارند باید قید گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بزنند، مگر اینکه عملکردشان بهبود یافته و این روند ضعیف را تغییر دهند. با این اوضاع باید دید که سولشر تا چه زمانی در منچستر دوام می‌آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها