آلومینیوم اراک با حفظ اسکلت فصل پیش خود و جذب بازیکنانی اندک به استقبال لیگ بیستم خواهد رفت.
کد خبر: ۱۲۸۴۳۴۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، یکی از ۲ تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر در فصل جدید، آلومینیوم اراک است. تیمی که بر خلاف مس رفسنجان زیاد به ترکیب خود دست نزده و تقریبا با همان اسکلت‌بندی قرار است روانه رقابت‌های لیگ برتر شود. ریسکی که پیش از این چند تیم لیگ یکی در این سال‌ها انجام دادند و در لیگ برتر دوام نیاوردند.

آلومینیوم اردوی اصلی خود را در تبریز برگزار کرد. این تیم در دیدارهای دوستانه خود موفق شد سه بازی را مقابل امید اسپاد الوند و همچنین امیدهای خودش با نتایج چهار بر صفر و چهار بر یک شکست دهد و در کنار آن ذوب‌آهن را نیز با یک گل از پیش رو بردارد. سه دیدار دیگر شاگردان رسول خطیبی هم در برابر خیبر خرم‌آباد، فجرسپاسی و سپاهان به تساوی انجامید تا آنها بدون تجربه شکست راهی مسابقات لیگ برتر شوند.

 

          آلومینیوم اراک؛ ارزان‌ترین تیم لیگ برتر با اسکلت آزادگانی

 

رسول خطیبی یکی از چهره‌های محبوب در اراک به حساب می‌آید. او آرزوی دیرینه مردم شهر را برآورده کرد و توانست نماینده اراک را به بالاترین سطح فوتبال ایران برساند. چیزی که کمتر کسی توقعش را داشت. حالا همین سرمربی کار را باید با آلومینیوم استارت بزند. او معتقد است که تیمش به ۲ سه مهره جدید نیاز دارد اما تا حال بازیکنانی چون اسماعیل شریفات، عزیز معبودی، مصطفی احمدی و امیرحسین یحیی‌زاده به خدمت گرفته شده‌اند و نفراتی همچون پیمان میری، سجاد بیرانوند و محمود قائد رحمتی جدا شده‌اند. آلومینیوم با کاپیتانی میثم مجیدی در لیگ بیستم به مسابقات وارد می‌شود. آنها در اولین بازی باید به مصاف نساجی مازندران بروند.

 

باید دید ارزان‌ترین تیم فصل جدید به چه نتیجه‌ای دست پیدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها