شرکت لکسوس به تازگی طراحی جدیدی را برای اعمال بر روی مدل‌های RC، CT و IS در ژاپن معرفی کرده است.
کد خبر: ۱۲۸۴۲۹۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اطلاعات منتشر شده سه مدل اتومبیل لکسوس RC، CT و IS قرار است به بازار اروپا راه کنند. با این حال خودروهای مورد نظر در محل ساخت خود نیز قرار شده تا از به‌روزرسانی قابل توجه‌ای برخوردار شوند.

طبق اطلاعات جدید، شرکت سازنده قصد دارد طراحی ویژه Emotional Ash را بر روی سه مدل لکسوس RC، CT و IS اعمال کند. این طراحی جدید رنگ مشکی خاصی را بر روی اتومبیل سوار می‌کند که جذابیت خودروهای پرطرفدار لکسوس را به میزان قابل توجه‌ای افزایش می‌دهد.
 
طراحی Emotional Ash بر روی Lexus RC به اندازه قابل توجه‌ای از زیبایی‌شناسی شرکت سازنده برخوردار شده و رنگ مشکی خاص تا داخل کابین راننده نیز پیش می‌رود. 
 
طراحی جدید برای Lexus RC 2021 معرفی شد

جزئیات طراحی Emotional Ash

از نکات قابل توجه راجع به این مدل آن است که تمامی خودروهای Lexus RC با طراحی Emotional Ash از چراغ‌های تمام ال‌ای‌دی سه چشم برخوردارند. در بخش جلویی اتومبیل،‌ خودروی Lexus RC از یک طراحی مشکی برای قالب دریچه‌های هوا برخوردار می‌شود که کمی براق‌تر از دیگر قسمت‌های اتومبیل به نظر می‌آید. آینه‌های بغل Lexus RC نیز رنگ بسیار براقی دارند که با چرخ‌ها همخوانی دارد.

در داخل خودرو، طراحی تیره و زیبا بر روی فرمان اتومبیل نیز دیده می‌شود که تا داشبورد، بدنه درها و صندلی‌ها ادامه دارد. صندلی‌های اتومبیل از یک چرم زیبا به شکل اسپورت برخوردار می‌شوند که با دوخت نقره‌ای تزئین شده‌اند.
 
رنگ‌آمیزی قسمت‌های مختلف خودرو حتی با پدال‌های گاز و ترمز نیز همخوانی دارد. از دیگر تغییراتی که در این اتومبیل‌ها اعمال شده صفحه نمایش خوش‌آمد گویی است که در اندازه ۸ اینچ داخل کابین قرار دارد. اتومبیل Lexus RC با طراحی Emotional Ash قیمتی مطابق با ۷ میلیون ین دارد که تقریبا ۷۲ هزار دلار است.
 
در حال حاضر این طراحی تنها در ژاپن موجود است و خریداران این خودروها در اروپا و آمریکا از چنین امکاناتی برخوردار نخواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها