رییس فدراسیون تنیس روی میز می گوید از الان نمی توانم قول قطعی برای اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان را بدهد و متناسب با شرایط تصمیم گیری می کند.
کد خبر: ۱۲۸۴۱۷۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، مهرداد علی قارداشی درباره ی اعزام تیم ملی پینگ پنگ به مسابقات قهرمانی تیمی جهان  بیان کرد: آخرین خبر این است که مسابقات تیمی قهرمانی جهان برگزار می شود اما ما باید جلو برویم و ببینیم شرایط از لحاظ حفظ سلامتی ملی پوشان و مسائل اقتصادی چگونه است  و سپس با  مشورت با کمیته فنی و هیات رییسه تصمیم نهایی را می گیرم. در حال حاضر شرایط به گونه است که نمی توان برای چند ماه دیگر به طور قطعی قول داد و ما متناسب با شرایط تصمیم می گیریم.


رییس فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که فکر نمی کند باید زودتر تصمیم گیری شود تا برای تمرین ملی پوشان و اخذ ویزا و دیگر کارهای اعزام برنامه ریزی ها شود، تاکید کرد: ما پیش بینی های لازم را انجام می دهیم. مسابقات در اسفند برگزار می شود اما هنوز نمی دانیم هزینه چقدر می شود و اسپانسرها و وزارت ورزش چقدر می توانند کمک کنند. همچنین باید با توجه به شرایط شیوع کرونا در ایران، ببینیم چه قوانینی برای ما می گذارند اما مطمئن باشید با توجه به شرایط بهترین تصمیم را می گیریم.


او ادامه داد: بهمن سال گذشته اعلام کردم ۵ مرد و ۵ زن را به مسابقات اعزام می کنم و پولش را داشتم اما از بهمن سال گذشته تاکنون شرایط خیلی تغییر کرده است و چه کسی فکرش را می کرد که قیمت ارز  و بلیت هواپیما تا این اندازه افزایش داشته باشد. حالا باید مجددا بررسی کنم که تیم با ۳-۴ بازیکن باید  برود یا می توانم هزینه ها را تامین  و پنج بازیکن را اعزام کنم. حتی در مورد اعزام همان تعداد نفرات کم هم باید بررسی انجام گیرد. آخرین تصمیم فدراسیون جهانی این است که مسابقات جهانی برگزار می شود و ما هم اگر شرایطمان خوب باشد شرکت خواهیم کرد اما قول ۱۰۰درصدی نمی دهم. اگر اسپانسر بگیرم و وزارت ورزش هم پول بدهد و شرایط اخذ ویزا هم خوب باشد، در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

 

      بلاتکلیفی فدارسیون در اعزام تیم ملی تنیس روی میز به مسابقات جهانی


قارداشی در مورد کناره گیری دو تیم پدافند هوایی  و پتروشیمی بندرامام از لیگ برتر تنیس روی میز گفت: پدافند اعلام کرد برای حضور در لیگ برتر نمیتواند پولی پرداخت کند و ما هم پذیرفتیم و مشکل حل شد.تیم پتروشیمی بندرامام هم اعلام کرد امسال در بورس قراردارد و نمی تواند هیچ تیم ورزشی حرفه ای داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها