رئیس ‌‌پلیس امنیت تهران:

دندانپزشک «شیطان صفت» دستگیر شد (+عکس)

رئیس ‌‌پلیس امنیت تهران از دستگیری فردی خبر داد که در پوشش دندانپزشک، اقدام به آزار و اذیت زنان می کرد.
کد خبر: ۱۲۸۳۲۵۳

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از فارس، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انتشار تصویر دندانپزشک قلابی به دستور بازپرس پرونده خبر داد که با دائر کردن مطب، زنان را مورد آزار و اذیت قرار می داد.

سردار علی ذوالقدری در تشریح خبر فوق اظهار داشت: زنی با در اختیار داشتن شکوائیه ای به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران مراجعه و اعلام کرد که برای دریافت خدمات دندانپزشکی به مطبی در خیابان توانیر تهران مراجعه کرده ولی مورد آزار و اذیت دندانپزشک قرار گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با دریافت شکایت تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که متهم از محل گریخته است و در بررسی های بیشتر دو پروانه کسب و مهر نظام پزشکی از مطب دندانپزشکی کشف شد.

دندانپزشک «شیطان صفت» دستگیر شد (+عکس)

وی با اشاره به اینکه در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد مدارک دندانپزشکی و مهر نظام پزشکی جعلی بوده و متهم با مدارک جعلی مطب دندانپزشکی را دائر کرده است، اضافه کرد: حین تحقیقات پلیسی، 12 نفر از بانوان دیگر در اظهارات مشابهی از این دندانپزشک شکایت کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در مرحله دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در یکی از شهرهای جنوبی کشور شناسایی و با اخذ دستور قضائی تیمی از ماموران پایگاه سوم امنیت عمومی موفق شدند یکم مهر ماه متهم را دستگیر کنند.

سردار ذوالقدری ابراز داشت: متهم پس از حضور در پلیس امنیت عمومی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت تهران با بیان اینکه متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد، افزود: دستور انتشار تصویر متهم برای آگاهی سایر بزه دیدگان و طرح شکایت و اقامه دعوی خصوصی از ناحیه آنان از سوی دادیار پرونده صادر شده و سایر بانوان که توسط این دندانپزشک قلابی مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند می توانند به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران واقع در خیابان شهید قندی – میدان نیلوفر برای طرح شکایت مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها