پل پوگبا ستاره ملی پوش فرانسوی اعلام کرد به دلیل سخنان توهین‌آمیز امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه درباره اسلام دیگر در تیم ملی فرانسه بازی نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۸۲۹۴۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، پل پوگبا ستاره فرانسوی مسلمان منچستریونایتد اعلام کرد به دلیل سخنان توهین آمیز امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه درباره اسلام و ارتباط بین اسلام و تروریسم بین المللی دیگر در تیم ملی این کشور بازی نخواهد کرد. گفته می‌شود این تصمیم پوگبا بعد از صحبتهای جنجالی روز جمعه ماکرون گرفته شده است.

 

      خداحافظی پل پوگبا از تیم ملی فرانسه!

 

گفته می‌شود بعد از به قتل رسیدن یک معلم در فرانسه که کاریکاتورهای توهین آمیز نسبت به پیامبر معظم اسلام را در کلاس درس به نمایش گذاشته بود ماکرون اعلام کرد دولت فرانسه از معلم درگذشته تجلیل کرده و یاد او را گرامی خواهد داشت. این هم از دلایل دیگر تصمیم پل پوگبا به کناره گیر‌ی از تیم ملی کشورش اعلام شده است.

 

          خداحافظی پل پوگبا از تیم ملی فرانسه!

 

با اینکه چندین منبع خبری در خاورمیانه خبر کناره گیر‌ی پوگبا از تیم ملی فرانسه را اعلام کرده اند تا این لحظه فدراسیون فوتبال فرانسه و شخص پوگبا در این باره واکنشی رسمی نشان نداده اند.

بر اساس گزارشها در منابع رسانه ای خاورمیانه پل پوگبا اقدامات و صحبتهای امانوئل ماکرون در روزهای اخیر را توهین به مسلمانان قلمداد کرده و به همین علت تصمیم به جدایی از تیم ملی گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها