به نظر می آید جدایی شجاع خلیل زاده از جمع سرخپوشان قطعی است
کد خبر: ۱۲۸۲۰۳۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، صحبتهای اخیر سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره شجاع خلیل‌زاده احتمال ماندن مدافع محبوب هواداران پرسپولیس در این تیم را بسیار کاهش داده است و خبر پرواز شجاع خلیل زاده به قطر، بالاخره نشان داد که او در پرسپولیس ماندنی نیست.

اگرچه دیروز گفته شد که شجاع خلیل‌زاده درخواست مالی ویژه‌ای از پرسپولیس نداشته و فقط خواسته قراردادش از 2 میلیارد تومان به 4 میلیارد تومان برسد منتهی در فایل صوتی لو رفته رسول‌پناه- که از دیشب در فضای مجازی پخش شده و سرپرست پرسپولیس صدایش را تکذیب نکرد اما محتوای فایل را تکذیب کرد! رسول‌پناه مدعی شده که شجاع برای بازی در پرسپولیس 120 میلیارد تومان بوده است. احتمالا اگر شجاع چنین درخواستی داشته یا برای یک قرارداد 6 ساله و سالی 20 میلیارد تومان و یا قراردادی 5 ساله و سالی 24 میلیارد تومان و حتی 4 ساله سالی 30 میلیارد تومان بوده است. در واقع شجاع به رسول پناه گفته می تواند مثل برخی بازیکنان تا 36-37 سالگی بازی کند اما یک قرارداد بلند مدت خواسته که در نهایت به 120 میلیارد تومان برسد.

  بررسی تقاضای 120 میلیارد تومانی شجاع از رسول‌پناه؛ فرار بعد از فسخ!

رسول پناه در فایل صوتی که دیشب لو رفته به کسانی که با او صحبت می کردند گفته است:" من اگر امسال با شجاع قرارداد ببندم و او فردا پایش در برود، نمی گویند چرا صد و بیست میلیارد بدهی به بار آوردی؟ قضیه برانکوی دوم نمی شود؟ نمی گویند مدیرعامل چقدر دیوانه بود؟ خرها از پل می گذرند!"

از طرف دیگر سرپرست پرسپولیس در صحبتهایش تعصب شجاع پرسپولیس را زیر سوال برده است:" اگر بازیکن واقعا عاشق بود، شب در فرودگاه استوری نمی گذاشت تا اعصاب مردم را بر هم بریزد."

اشاره رسول‌پناه به صحبتهای مدافع این تیم در فرودگاه دوحه است که شدیدا در صفحه اینستاگرامش از وضعیت مدیریتی باشگاه گلایه کرده بود.

در چنین شرایطی انتشار خبر سفر شجاع به دوحه برای مذاکره با تیمهای خواهانش در این کشور نشان می‌دهد که مدافع کلیدی پرسپولیس تصمیمش برای جدایی از این تیم را به صورت قطعی گرفته است. اتفاقی که باعث شده در فضای مجازی عده‌ای از هواداران پرسپولیس علیه خلیل‌زاده موضع گرفته و تعصب او به پرسپولیس را زیر سوال ببرند. در هر حال دود این دوئل 120 میلیارد تومانی به چشم پرسپولیس رفت تا در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس، رهبر خط دفاعی اش را از دست بدهد.

البته از ماجرای فسخ یک طرفه و عجیب شجاع هم نباید گذشت که کلا کاری کرد تا او نتواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد. بالاخره او ترجیح داد زیر فشار هواداران پرسپولیس نباشد و از ایران برود تا آبها از آسیاب بیفتد. این برای هواداران پرسپولیس هم قابل تحمل نبود که او در لیگ بازی کند اما نتواند به خاطر فسخ قراردادش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. در واقع شجاع پس از فسخ عجیب و غریب از پرسپولیس رفت تا بیشتر از این زیر فشار نباشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها