جنرال موتورز از تازه ترین وانت شاسی بلند برقی خود رونمایی کرده که دارای موتوری با قدرت هزار اسب بخار است. این وانت اولین خودروی برقی جنرال موتورز از این نوع است.
کد خبر: ۱۲۸۱۹۲۹

به گزارش جام جم آنلاین، این وانت چهاردر از گشتاور 11500 فوت بر پوند برخوردار است. سه موتور برقی متصل شونده به بسته باتری اولتیوم انرژی مورد نیاز این خودرو را تامین می کنند.

خودروی یادشده شتاب صفر تا صد قابل توجهی نیز دارد که به رقم تنها سه ثانیه می رسد. بار هر بار شارژ باتری این خودرو می تواند مسافتی 560 کیلومتری را طی کند.

باتری اولتیوم که جنرال موتورز در ماه مارس گذشته از آن رونمایی کرد، از انعطاف بیشتری در مقایسه با باتری های لیتیومی برخوردار است و ظرفیت شارژ آن به 200 کیلووات ساعت می رسد. در مقام مقایسه این رقم در مورد باتری های خودروی مدل اس تسلا 80 کیلووات ساعت است.

یکی از ویژگی های خاص این خودرو حالت رانندگی خاصی به نام خرچنگ است که با فعال کردن آن چرخهای جلو و عقب با یک زاویه شیب چرخش می کنند تا خودرو به صورت مورب حرکت کند. تعداد زیادی دوربین نیز بر روی این خودرو نصب شده تا مشاهده نقاط کور برای راننده ممکن شود. قیمت این خودرو حدود 100 هزار دلار است.

 

وانت برقی جنرال موتورز با موتور 1000 اسب بخاری! (+عکس)

وانت برقی جنرال موتورز با موتور 1000 اسب بخاری! (+عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها