سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گزارش جدید خود، قیمت انواع گوشت تازه داخلی، گوشت تازه وارداتی و گوشت منجمد وارداتی را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۸۰۴۶۱

به گزارش جام جم آنلاین، طبق جدیدترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین، قیمت گوشت نسبت به ماه گذشته افزایش نسبی داشته است. در این هفته، مصرف‌کنندگان برای خرید هر کیلوگرم لاشه گوشت گوسفندی تازه داخلی باید ۹۷ هزار و ۸۰۰ تومان پرداخت کنند. همچنین هر کیلوگرم لاشه گوشت گوسفندی تازه وارداتی نیز ۹۳ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد.
 

قیمت گوشت گوسفندی پرطرفدار

شهروندانی که مصرف‌کننده گوشت گوسفندی هستند باید هر کیلوگرم گوشت راسته با استخوان داخلی تازه
را به قیمت ۹۵ هزار و ۷۰۰ تومان از محل تهیه کنند. همچنین آنها برای خرید هر کیلوگرم سردست و هرکیلوگرم ماهیچه گوسفندی به ترتیب باید ۹۵ هزار ۸۰۰ تومان و ۱۱۸ هزار تومان بپردازند. سرسینه گوسفندی نیز به قیمت هر کیلوگرم ۱۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. هر کیلوگرم گوشت گوسفندی خورشتی نیز به قیمت ۱۲۸ هزار تومان عرضه می‌شود.
 

گرانی گوشت گوساله

خریداران گوشت گوساله نیز باید برای تهیه هر کیلوگرم راسته پاک شده گوساله ۱۰۱ هزار تومان، هر کیلوگرم سردست پاک شده ۹۷ هزار تومان و هر کیلوگرم ماهیچه و ران حدود ۹۹ هزار و ۲۰۰ تومان پرداخت کنند. همچنین هر کیلوگرم سرسینه نیز به قیمت ۱۳۲ هزار تومان و هر کیلوگرم گردن به قیمت ۹۳ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه شده است. گوشت خورشتی نیز به قیمت هر کیلوگرم ۹۶ هزار و ۳۰۰ تومان در اختیار مشتریان قرار دارد. چرخکرده مخلوط نیز به قیمت ۷۲ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.
 

مظنه منجدهای برزیلی

سازمان میادین میوه و تره‌بار به عنوان متولی توزیع مواد پروتئینی در گزارش نرخ‌های جدید، قیمت انواع گوشت منجمد وارداتی را نیز منتشر کرد. طبق این گزارش، قیمت هر کیلوگرم ران گوسفندی منجمد وارداتی ۸۲ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم ران گوساله منجمد برزیلی ۷۹ هزار تومان است. همچنین قیمت هر کیلوگرم گوشت گردن با استخوان گوسفندی ۷۴ هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت قلوه‌گاه گوسفند ۶۰ هزار تومان اعلام شده است. در این نرخنامه، قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی کف دست ۷۸ هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت سردست گوساله ۷۶ هزار تومان ثبت شده است.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها