خرید کتاب برای دوست‌داران همیشگی مطالعه، مدتی‌ست که به خرید یک کالای لوکس تبدیل شده‌است.
کد خبر: ۱۲۷۹۸۵۹

با بالا رفتن قیمت ارز و همچنین مشکلات به‌وجودآمده برای چاپ کتاب، قیمت کاغذ افزایش پیدا کرده‌است و تمام این عوامل در کنار هم، باعث بالا رفتن قیمت نهایی کتاب‌ها شده‌اند.

مهر جنگل در دل دوستداران کتاب زبان

شاید خرید کتاب باتوجه به این موضوع کمی سخت شده‌ باشد، اما ناشران و فروشندگان کتاب باید با ایجاد راه‌های جدید و خلاقانه، همچنان گرایش به کتابخوانی را در جامعه حفظ کنند تا علاقه‌مندان بتوانند با شرایط آسان‌تری کتاب‌های مورد نظرشان را خریداری کنند.

پاییز، فصل خرید ارزان کتاب

انتشارات جنگل یکی از پیشگامان تلاش در جهت حفظ علاقه‌ مخاطبان و دوستداران کتاب به کتابخوانی است و همچنین خرید کتاب زبان است. یکی از فعالیت‌های هرساله جنگل برای تشویق کاربران به خرید کتاب‌های آموزش زبان خارجی، رمان‌های انگلیسی و انواع کتاب حقوقی، برگزاری جشنواره پاییزی «مهر جنگل» است.

جشنواره مهر جنگل 99 از ۱۲ مهرماه با ۳۳ میلیون تومان جایزه نقدی شروع شد و تا ۲ آبان ماه ادامه دارد. در سه هفته طلایی جشنواره، نام کاربرانی که از سایت یا فروشگاه‌های حضوری انتشارات جنگل (تهران، اصفهان و رشت) خرید کتاب انجام دهند (حداقل 100.000 تومان)، به لیست قرعه‌کشی افزوده می‌شود و پایان هر هفته، به ۱۳ نفر از آن‌ها جوایز نقدی ویژه‌ای تعلق می‌گیرد.

چطور وارد قرعه‌کشی شوم؟

شما از همین امروز تا پایان جشنواره (2 آبان) فرصت دارید تا با هر 100.000 تومان خرید، یک شانس قرعه‌کشی دریافت کنید. برنده هفته اول جشنواره مهر جنگل از رشت با 6 شانس قرعه‌کشی (خرید بین 600 تا 700 هزار تومان در یک هفته) برنده 3 میلیون تومان شد. لازم به ذکر است که در پایان هر هفته شانس قرعه‌کشی شما صفر می‌شود و برای حضور در قرعه‌کشی هفته بعد باید خرید بالای 100.000 تومان داشته باشید.

برنامه قرعه‌کشی‌های هفتگی

زمان شرکت در قرعه‌کشی هفته اول جشنواره مهر جنگل به پایان رسید و قرعه‌کشی شنبه ۱۹ مهرماه برگزار شد که طی آن یک جایزه ۳ میلیون تومانی، یک جایزه ۲ میلیون تومانی، یک جایزه ۱ میلیون تومانی و ۱۰ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۳ نفر از شرکت‌کنندگان اهدا شد.

فیلم این قرعه‌کشی را می‌توانید در حساب اینستاگرام انتشارات جنگل به آیدی @Jangalcom مشاهده کنید.

فرصت شرکت در مهر جنگل برای هفته‌های دوم و سوم همچنان پابرجا است و علاقه‌مندان می‌توانند براساس برنامه زیر، شانس خودشان را برای برنده شدن ۳ میلیون تومان جایزه نقدی امتحان کنند.

هفته دوم

شروع: ساعت صفر بامداد شنبه ۱۹ مهر

پایان: ۱۲ نیمه شب جمعه ۲۵ مهر

قرعه کشی: شنبه ۲۶ مهر

هفته سوم

شروع: ساعت صفر بامداد شنبه ۲۶ مهر

پایان: ۱۲ نیمه شب جمعه ۲ آبان

قرعه کشی: دوشنبه ۵ آبان

جوایز نقدی هفته‌های دوم و سوم جشنواره مهر جنگل

جوایز هفته‌های پیش رو مانند هفته اول است؛ به این صورت که به ۱۰ نفر ۵۰۰ هزار تومان، یک نفر ۱ میلیون تومان، ۱ نفر ۲ میلیون تومان و ۱ نفر ۳ میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

فرصت خرید از گلدن باکس در زمان جشنواره

گلدن باکس سایت انتشارات جنگل که یکی دیگر از فرصت‌های خرید ارزان کتاب است، در طول ایام جشنواره همچون گذشته برقرار است و کاربران می‌توانند روزانه ۶۰ کتاب موجود در گلدن باکس را با تخفیف‌های ۴۰ تا ۶۰ درصدی از سایت خریداری کنند. کتاب‌هایی که وارد این باکس می‌شوند اغلب کتاب‌های آموزشی و رمان‌های انگلیسی هستند. باکس طلایی سایت هر روز به‌روز رسانی می‌شود تا شانس قرار گرفتن کتاب‌های مورد نظر شما نیز در آن افزایش یابد و بتوانید آن‌ها را با قیمیتی بسیار ارزان‌تر از مواقع عادی خریداری کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها