نبرد فردا نابرابر است؟ با مشاهده سرمایه های دو تیم و شرایط مختلف پرسپولیس و شارجه می توان گفت بله.
کد خبر: ۱۲۷۶۹۳۴

به گزارش جام جم آنلاین ، یک تیم مثل شارجه امارات همانند تیم های لیگ برتر انگلیس برای خرید بازیکن هزینه می کند و یکی هم مثل پرسپولیس نه تنها مهاجمانش را از دست داده که با کلی بدهی به افراد مختلف از جمله سرمربی اسبق خود برانکو باید به میدان برود.

در آخرین روز از رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه ساعت 21:30 به مصاف تیم شارجه امارات می‌رود و سپاهان هم حریف السد قطر است.

پرسپولیس در بازی قبلی خودش مقابل الدحیل تن به شکست داد تا کارش برای صعود از گروه C حسابی سخت شود. شارجه امارات آخرین فرصت سرخ ها برای صعود به مرحله بعدی است. حتی مساوی هم به درد شاگردان یحیی گل محمدی نمی خورد و این تیم باید پیروز شود تا به یک هشتم نهایی برسد.

اگرچه باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای اعتراض آمیز و به حق نسبت به عملکرد کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر کرد اما بهتر است که دیگر حوادث بازی با الدحیل قطر که میزبان مسابقات است را فراموش کند و فقط و فقط روی این بازی فینال گونه تمرکز کند.

جدول گروه ‌C

1- الدحیل قطر 9 امتیاز

2- شارجه امارات 7 امتیاز

3- پرسپولیس ایران 7 امتیاز

4- التعاون عربستان 6 امتیاز

هر چهار تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارند و باید گفت این یکی از سخت ترین گروه های این فصل لیگ قهرمانان بود، رقابت هایی که در این فصل به شدت تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت و اکنون هم که از سرگرفته شده بدون تماشاگر است.

بسیاری بر این باورند عیار مربی گری یحیی گل محمدی نه در لیگ برتر که در لیگ قهرمانان مشخص می شود. آیا او می تواند تیمش را به مرحله بعدی ببرد؟

پرسپولیس تقریبا مهاجم ندارد اما در سوی دیگر میدان شارجه با سرمایه ای 55 میلیون دلاری به میدان می رود. این مبلغ برای خرید بازیکن در طول سه سال گذشته این تیم بوده است.

 بازی بی ثمر

سپاهان، زردپوشان اصفهانی که از لیگ قهرمانان حذف شده اند باید در یک بازی تشریفاتی به میدان بروند.

زردپوشان ایران با 4 امتیاز در رده سوم جدول هستند و هیچ شانسی برای صعود ندارند این در حالی است که باید به مصاف تیم السد قطر بروند. سپاهان با سرمربی جدید و جوان خود به دنبال اولین بردو اولین گل‌ آسیایی‌اش در این رقابت‌ است و انگیزه دیگری ندارد! السد اما انگیزه بیشتری دارد و برای صدرنشینی در این مسابقه برای برد بازی خواهد کرد.

 

جدول گروه D

1- النصر عربستان 11 امتیاز

2- السد قطر 9 امتیاز

3- سپاهان ایران 4 امتیاز

4- العین امارات 2 امتیاز

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها