مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی:

زمان انتظار صدور کارت سوخت ۲ ماهه شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: تا دوماه آینده، همه کارت‌های سوخت متقاضیانی که درخواست صدور کارت المثنی داشته اند صادر و ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۷۶۳۸۷

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، کرامت ویس کرمی گفت: هم اکنون 550 هزار مالک خودرو متقاضی کارت سوخت المثنی هستند همه این کارت‌ها در کمتر از دو ماه دیگر صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه 550 هزار تقاضا صدور کارت سوخت المثنی، تقاضا‌هایی است که از ابتدای تیرماه ثبت شده اند گفت: هم اکنون کارت سوخت همه ثبت نام‌های انجام شده تا پایان خردادماه صادر و ارسال شده یا درحال ارسال است.

ویس کرمی با بیان اینکه به دلیل مشکل در تامین کارت خام، فرآیند صدور کارت هوشمند سوخت با تاخیر انجام شد،افزود: با پیگیری‌های انجام شده کارت خام به اندازه کافی تامین شده و هم اکنون روزانه 15 تا 20 هزار کارت هوشمند سوخت شخصی سازی شده و برای ارسال در اختیار پست قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با بیان اینکه هم اکنون مدت انتظار برای صدور کارت سوخت به کمتر از دوماه رسیده، گفت: البته این مدت برای خودرو‌های شخصی است و تقاضای صدور کارت برای خودرو‌های عمومی شامل خودرو‌های دیزلی، تک سوز و دوگانه سوز همانند روال سابق در کمتر از یک ماه صادر و ارسال می‌شود.

وی درباره اطلاعات غلط درج شده بر روی برخی کارت‌های سوخت صادر شده هم افزود: این مساله مشکلی را برای مالکان خودرو ایجاد نمی‌کند. زیرا ظاهر کارت مهم نیست و مهم مشخصات کاربری است که در سامانه ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره اینکه روی برخی کارت‌های صادر شده برای خودرو‌های سواری عباراتی همچون «کارت هوشمند سوخت موتورسیکلت و یا کامیون» درج شده گفت: ما مقداری کارت خام داشتیم که از قبل طراحی شده بود و در شرایطی که تامین کارت خام با مشکلاتی مواجه بود، در راستای استفاده بهینه از این کارت ها، تصمیم گرفتیم از آن‌ها استفاده کنیم بنابراین مالکان این کارت‌ها توجهی به ظاهر کارت نکنند و از کارت سوخت خود بدون هیچ مشکلی استفاده کنند.

وی افزود: مهم اطلاعات لیزری پشت کارت است و اگر این اطلاعات با مشخصات کارت خودرو مغایرت ندارد، استفاده از این کارت هیچ مشکلی برای مالک نخواهد داشت.

ویس کرمی درباره کارت‌های سوخت معطله در باجه‌های پست هم گفت: افراد برای آگاهی از آخرین وضع کارت هوشمند سوخت می‌توانند با همراه داشتن کد پیگیری به دفاتر پلیس +10 و همچنین درگاه اینترنتی Epolice.ir مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها