کانکس یک سازه پیش ساخته می باشد که دارای کاربردهای مختلفی می باشد. در ابتدا یکی از مهم ترین کاربردهای این سازه در زمینه اسکان موقت افراد محسوب شده است اما با گذشت زمان این وسیله به عنوان دکه های روزنامه فروشی، کیوسک های خدمات شهری و سازه های مسکونی مورد استفاده و بهره برداری کاربران قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۷۵۸۷۵

همچنین امروزه شاهد استفاده از کانکس ها به عنوان خانه های ویلایی قابل حمل هستیم. بد نیست بدانید که این سازه های پیش ساخته دارای انواع مختلفی همچون ویلایی، تجاری، مسکونی، سرویس بهداشتی، کامپوزیت، ساندویچ پانل، غذاخوری، نگهبانی، کارگاهی، دو طبقه، پلیس، ثابت و متحرک می باشد.

در حالت کلی استفاده از انواع کانکس دارای مزایای بسیاری همچون ساخت آسان و سریع، استحکام در برابر زلزله، عایق حرارتی، جابجایی راحت و تنوع در طرح است. لازم به ذکر است که اجزای اصلی این نوع سازه پیش ساخته شامل ورق گالوانیزه، دیوار پیش ساخته و پروفیل می باشد.

 

آشنایی با انواع مختلف کانکس و نکات خرید و فروش آن

آشنایی با مشخصات و ویژگی های کانکس ویلایی

همانطور که می دانید امروزه افراد زیادی از این وسیله برای اسکان دائم خود استفاده می کنند. به گونه ای که امروزه می توان شاهد استفاده از کانکس ویلایی در تمام نقاط کشورمان ایران به خصوص مناطق ییلاقی و باغ شهرها باشیم. بهتر است بدانید این نوع سازه یک بنای مسکونی می باشد که دارای تمامی امکانات و وسایل مورد نیاز برای زندگی می باشد. این سازه ها دارای امکانات مختلفی همچون اتاق پذیرایی، سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه با کابینت، اتاق های خواب به همراه کمد دیواری و ... هستند.

در واقع کانکس ویلایی از قابلیت ها و مزایای زیادی برخوردار است. به نوعی که از مقاومت بسیار بالایی در مقابل زلزله بهره می برند. همچنین این نوع سازه ها با سرعت بسیار بالایی ساخت و ساز و جابجا می شوند. از اینرو استفاده از این مدل سازه ها باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها خواهد شد. بهتر است متناسب با موقعیت مکانی و آب و هوایی این نوع سازه پیش ساخته را انتخاب کنید.

نگاهی اجمالی بر مشخصات و خصوصیات کانکس اداری

کانکس اداری از دیگر انواع کانکس ها بوده که امروزه در بسیاری از ادارات و مراکز مورد استفاده افراد و کاربران قرار می گیرد.

این نوع سازه ها در بیشتر موارد به عنوان اتاق مهندسین و مدیران پروژه ها و یا دفتر کار یک تیم اداری مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد.

این نوع سازه های پیش ساخته دارای پلان های مختلفی هستند، که هر اداره ای بر اساس نیاز و خدماتی که می خواهد ارائه دهد یک طرح خاصی را برای آن در نظر می گیرد. لازم به ذکر است قبل از انتخاب یک سازه پیش ساخته اداری نیاز ها را مشخص و کاربری های آن را به خوبی مشخص نمایید.

همچنین باید مساحتی را که برای این کار لازم دارید به خوبی تعیین و مشخص کنید. لازم به ذکر است که استفاده از این نوع سازه پیش ساخته باعث ایجاد یک فضای اداری مناسب در هر مکانی می شود.

همچنین این مدل سازه ها دارای انواع مختلفی همچون دو اتاقه، سه اتاقه، چند اتاقه، اداری سالنی  و سالن اداری دو اتاقه به همراه سرویس بهداشتی و  آبدارخانه هستند.

 آشنایی با کانکس دست دوم

بهتر است بدانید کانکس دست دوم امروزه به طور گسترده ای مورد استفاده افراد قرار گرفته است. پیمانکاران ساختمانی از جمله افرادی هستند که از این نوع سازه ها جهت استفاده موقت یا کوتاه مدت استفاده می کنند.

آشنایی با انواع مختلف کانکس و نکات خرید و فروش آن

همچنین این نوع سازه پیش ساخته برای افرادی که به دنبال یک سازه با هزینه پائین هستند یک گزینه مناسب و ایده آل محسوب می شود. بهتر است بدانید استفاده از کانکس دست دوم مزایای بسیاری را به دنبال دارد. به گونه ای که خرید آن از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

آشنایی با نکات مهم جهت فروش کانکس

امروزه شرکت ها و کارگاه های تولیدی از روش های مختلفی اقدام به فروش کانکس می کنند. فروش به صورت حضوری و اینترنتی از جمله این روش ها به شمار می آید. در خریدهای اینترنتی بدون نیاز به مراجعه حضوری کاربران به راحتی می توانند سازه پیش ساخته خود را انتخاب کنند.

در واقع در این روش خرید کارگاه ها و شرکت های تولیدی محصولات و مشخصات خود را در سایت قرار می دهند. از اینرو کاربران به راحتی می توانند با تمامی اطلاعات مورد نیاز آشنا شوند و سپس گزینه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

لازم به ذکر است خرید به صورت اینترنتی از مزایایی همچون صرفه جویی در زمان و هزینه برخوردار است. از اینرو نیاز نیست فرد مدت زمان و هزینه زیادی را برای رفتن به فروشگاه صرف کند. نکته قابل توجه در خرید اینترنتی خرید از یک مرکز معتبر و با سابقه است. 

یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش کانکس در ایران مجموعه به نام کانکس آنلاین می باشد که امکان خرید انواع کانکس نو و دست دوم را برای مشتریان گرامی فراهم آورده است.

آشنایی با عوامل و فاکتورهای جهت خرید کانکس

بهتر است قبل از خرید کانکس به نکات و فاکتورهای مهمی توجه داشته باشید تا از خرید خود بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید.

یکی از نکات مهم انتخاب سازه پیش ساخته براساس نیاز و کاربری خود می باشد. در واقع کانکس ها دارای کاربری های شخصی و کارگاهی یا اداری هستند بنابراین قبل از خرید باید نوع کاربری خود را مشخص کنید.

متریال و کیفیت مواد اولیه سازه از دیگر فاکتورهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد. به هر اندازه که سازه ها از مواد با کیفیت و ایده آلی ساخته شوند از دوام و طول عمری بالایی برخوردار هستند. همچنین ابعاد، طرح و مشخصات فنی از دیگر عوامل مهم جهت خرید این سازه پیش ساخته به شمار می آید برای یک خرید ایده آل و مناسب باید به سابقه سازنده کانکس توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید از خرید خود راضی  باشید.

آشنایی با انواع مختلف کانکس و نکات خرید و فروش آن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها