رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی گفت که طرح‌های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خنجری زهرآگین از پشت به ملت فلسطین و امت اسلام است.
کد خبر: ۱۲۷۵۲۳۸

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست دبیران کل گروه‌های مقاومت در بیروت و رام الله که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: نشست امروز ما در مرحله بسیار مهم و خطرناکی برگزار می‌شود؛ طوری که مسأله ملی ما با توطئه‌های مختلف که مهمترین آن معامله قرن و طرح‌های الحاق بوده مواجه شده است و ما تا بدین لحظه با مقاومت ملتمان و ثبات مواضعمان با آنها مقابله کرده‌ایم.

وی افزود: توطئه دیگر طرح‌های انحرافی عادی سازی روابط است که رژیم اشغالگر از آنها به عنوان خنجری سمی به پشت ملت فلسطین و امت اسلام استفاده می‌کند.

محمود عباس گفت: توافق امارات و اسرائیل برای عادی سازی روابط آخرین خنجر سمی بود. ما امروز گردهم آمده‌ایم تا با این تهدیدات و توطئه‌ها علیه مسأله فلسطین مقابله کرده و از وحدت ملی و تصمیمات ملی و مستقل خود دفاع کنیم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه خواستار تشکیل رهبری یکپارچه برای مقاومت مردمی در اراضی فلسطین شد و تأکید کرد: برای اینکه همه در سنگر مقابله و مقاومت مردمی در برابر رژیم اشغالگر قرار بگیریم از شما می‌خواهم که با تشکیل رهبری ملی برای فعالیت‌های این مقاومت موافقت کنید.

وی ادامه داد: همچنین خواستار گفت‌وگوی ملی همه‌جانبه هستم و از دو جنبش فتح و حماس می‌خواهیم که گفت‌وگو را آغاز کرده و بر اساس این اصل که ما ملتی واحد هستیم سازوکارهای پایان دادن به اختلافات را تدوین کنند.

محمود عباس در بخش دیگری از اظهاراتش بر آمادگی برای ازسرگیری مذاکرات صلح با اسرائیل تأکید کرد و افزود: آماده برگزاری کنفرانس بین‌المللی صلح تحت نظارت سازمان ملل برای مذاکره جدی بر اساس توافقنامه‌های بین‌المللی هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها