معاون ترافیکی پلیس راهور خبر داد؛

اجرای طرح توقف خودروها پشت خط عابر پیاده

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی فاتب از اجرای طرح توقف خودروها پشت خط عابر پیاده در سطح شهر تهران بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۵۱۴۹

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در این باره اظهار کرد:‌ طرح توقف خودروها پشت خط عابر پیاده در سطح شهر تهران بزرگ در حال اجراست.

وی ادامه داد: این طرح که در همه تقاطع ها و محل هایی که رفت و آمد عابران پیاده زیاد است در حال اجراست و طی این طرح ماموران پلیس راهور فاتب، با اشاره به رانندگان به وسیله دست و راکت از آنها می خواهند که دقیقا در پشت خطوط حک شده مخصوص توقف خودروها و یا همان خطوط احترام به حقوق عابرین پیاده توقف نمایند تا عابرین بتوانند با خیال آسوده و راحت از تقاطع عبور کنند.

وی گفت: در این طرح رانندگان استقبال خوبی داشته اند و به محض مشاهده علایم و دستورات پلیس مستقر در تقاطع می ایستند و دقیقابه آنچه قانون می گوید عمل میکنند و کمال همکاری و مساعدت را با پلیس دارند.

سرهنگ بهرام آبادی اظهار کرد: گاهی نیز پلیس پس از نشان دادن علامت ایست کنار می ایستد و عکس العمل رانندگان را در این طرح می سنجد و با کمال خوشحالی واحترام به رانندگان عزیز تهرانی باید بگوییم که صد درصد رانندگان در این طرح سربلند بیرون آمدند و همگی پشت خط عابر پیاده توقف کردند و این جای بسی خرسندی و غرور دارد که فرهنگ احترام گذاشتن به حریم و حقوق عابرین پیاده در سطح جامعه رو به افزایش است و همگی رانندگان باید به آن احترام گذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها