عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:در طرح گشایش اقتصادی، دولت قرار است بیشتر از مردم سود کند.
کد خبر: ۱۲۷۳۹۴۱

محسن زنگنه، نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین افزود:در طرح دولت برای گشایش اقتصادی به مردم اجازه داده می شود نفت بخرند اما باید گفت این گشایش بیشتر برای دولت است تا کسری بودجه خود را جبران کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد:هر چند فروش نفت به مرم می تواند در کاهش پایه پولی ،افزایش پرداخت حقوق و مزایا، همسان سازی حقوق بازنشستگان تاثیر بگذارد اما این گشایش عملا برای دولت است تا با دریافت پول از مردم به تعهداتش عمل کند.

وی گفت:اگر فروش نفت به مردم یک سرمایه گذاری باشد که با فروش قطعی نفت درآینده و ایجاد امکان صادرات و افزایش قیمت همراه باشد طرحی قابل بررسی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود:ممکن است 3 سال آینده قیمت نفت بالاتر برود که این برای مردم سرمایه گذاری خوبی است اما اگر قیمت نفت در بازار جهانی کاهش پیدا کند برای مردم مشخص نیست چه گشایشی به همراه دارد.

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح گشایش اقتصادی بیشتر از اینکه برای مردم گشایش به همراه داشته باشد قرار است مشکل دولت را حل کند ضمن اینکه قرار است تعهداتی را برای دولت آینده بر زمین بگذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
۰
۰
خب قرار نیست مردم سود ببرند قراره دولت جیب مردم را خالی کنه.

نیازمندی ها