در بازار ارز و طلا امروز قیمت ها روند افزایشی داشت؛ به گونه ای که سکه ۱۴۰ هزار تومان و دلار ۱۰۸۰ تومان افزایش قیمت را تجربه کردند.
کد خبر: ۱۲۷۳۴۷۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه شنبه)، با افزایش ۱۴۰ هزار تومانی، به ۱۰ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نسبت به روز گذشته افزایش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد و به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
 
بنا بر اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر قطعه نیم سکه پنج میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است که افزایش ۲۰۰ هزار تومانی را نشان می دهد. هر قطعه ربع سکه هم ۸۰ هزار تومان گران شده و سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
 
 هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و  ۷۵۰ هزار تومان است که ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت را نشان می دهد.
 
در طلافروشی ها هم هر گرم طلای ۱۸ عیار با نرخ یک میلیون و ۴۵ هزار تومان خرید و فروش می شود که ۹۰۰۰ تومان افزایش قیمت دارد.
 
در بازار جهانی هم هر اونس طلا ۱۹۸۰ دلار داد و ستد شده است.
 
در جریان معاملات امروز بازار ارز هم  نرخ خرید و فروش دلار و یورو افزایش داشت.
 
صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۱ هزار و ۷۸۰ تومان خریدند و معادل ۲۱ هزار و ۸۸۰ تومان فروختند که نرخ خرید و فروش دلار نسبت به دیروز ۱۰۸۰ تومان افزایش یافته است.
 
همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۵ هزار و ۵۳۰ تومان خریدند  و به قیمت ۲۵ هزار و ۶۳۰ تومان نیز فروختند که نرخ خرید و فروش این نوع ارز نیز در مقایسه با معاملات روز گذشته با ۱۱۳۰ تومان افزایش قیمت مواجه شده است.
 
علاوه براین، بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۰ هزار تومان و هر یورو را معادل ۲۳ هزار تومان برای خرید قیمت گذاری کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها