قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۹ درصد کاهش به ۲۰۳۱ دلار و ۶۳ سنت رسید.
کد خبر: ۱۲۷۳۳۲۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، در حالی که نگرانی ها در مورد تشدید وضعیت کرونا و تنش های رو به افزایش بین آمریکا و چین سبب شده تا اشتها برای سرمایه گذاری در بازار طلا همچنان باقی بماند، قیمت فلز زرد پس از کاهش شدید در جلسه قبلی، امروز افت ناچیزی را شاهد بود و همچنان در بالای 2000 دلار باقی ماند.
 
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.19 درصد کاهش به 2031 دلار و 63 سنت رسید. قیمت روز جمعه و همزمان با ترمیم نسبی ارزش دلار با افتی بیش از 1.5 درصدی مواجه شد. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر با 0.55 درصد رشد به 2039 دلار و 20 سنت رسید.
بر اساس آمارهای جدید تاکنون بیش از 19.73 میلیون نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و نزدیک به 727.5 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.
 
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه با امضای چند دستور اجرایی مانع از قطع کامل کمک هزینه های بیکاری به ده ها میلیون شهروندی شد که در اثر کرونا شغل خود را از دست داده اند. تعداد موارد ابتلا به کرونا در آمریکا به رقم 5 میلیون نفر رسیده است.
 
پس از امضای دو دستور اجرایی در مورد تحریم 2 نرم افزایش چینی تیک تاک و وی چت توسط ترامپ، سرمایه گذاران همچنین با نگرانی تحولات مربوط به روابط تجاری آمریکا و چین را دنبال می کنند.
 
در هنگام بروز وضعیت های آشفته سیاسی و مالی، طلا به عنوان یک محل امن سرمایه گذاری تلقی می شود. حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز جمعه با 0.46 درصد کاهش به 1262.12 تن رسید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها