مدیرعامل بورس تهران گفت: تا پایان هفته ساعت های معاملاتی تا ساعت ١٥ افزایش می کند.
کد خبر: ۱۲۷۳۲۵۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، علی صحرائی - مدیرعامل بورس تهران -  اظهار کرد: اوضاع بورس خوب است و مردم هم استقبال خوبی داشته اند؛ البته پول های خرد مردم جریانی متفاوت از نقدینگی را فراهم کرده و توسعه طرح های کشور هم کمک می کند.

او ادامه داد: مردم ما به واسطه شرایط فرهنگی علاقه مند هستند که مستقل باشند اما فردی که  که دانشی هم ندارد وارد این فضًای بورسی می شود و چشم بسته عمل می کنند؛ همچنین دنباله رو دیگران می شود.

صحرائی گفت: مردم باید اطلاعات مالی داشته باشند و به متخصص این کار مراجعه کنند زیرا ورود مستقیم ممکن است ضرر و زیانی هم داشته باشد.

او یاداور شد: ویژگی  بورس این است که شفافیت  حداکثری دارد اما هیچ کس نمی تواند سرمایه گزاری در بورس را تضمین کند.

صحرائی بیان کرد: ما در افزایش سواد مالی مردم کارهای مختلفی را انجام دادیم؛  بورس تهران ٢٢ تالار منطقه ای دارد که قبلا از کرونا کلاس حضوری برای مردم برگزار می کردند اما در حال حاضر اطلاع رسانی به صورت پیامک شده است.

صحرائی تاکید کرد: سامانه معاملاتی  بورس محصول کشور فرانسه است که  در سال ٢٠١٦نصب شده و سال ٢٠١٨ به روز شده است اما دیگر خدمات جدیدی ارائه نشده است البته هر سامانه دیگری هم پاسخگو این تعداد کد سهام داری نیست.
او گفت: کشور ما مشتری محور است؛ در حال حاضر ١٠٨ کارگزاری و بیش از ٢٠٠٠ ایستگاه معاملاتی در کشور وجود دارد؛ همچنین تا پایان هفته ساعت های معاملاتی تا ساعت ١٥ افزایش می کند.

او اظهار کرد: ما برای رفع مشکلات بورسی جلسه هایی با دانشگاه های برتر کشور برگزار کردیم.

صحرایی خاتمه داد: مردم پس انداز خود راوارد  بورس کنند نه اینکه اموال ضروری خود را بفروشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها