کد خبر: ۱۲۷۱۷۴۹
معمولا همه جا صحبت از رژیم لاغری است، ولی این بار می خواهیم درباره رژیم چاقی حرف بزنیم. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که از لاغری بیش از حد کلافه شده اید و هر چه که می ‌خورید، باز هم چاق نمی ‌شوید؛ بهتر است که رژیم چاقی را برای افزایش وزن بکار بگیرید. ممکن است بارها به شما گفته باشند که "چقدر لاغری، پوست و استخوان شده ای، اگر کمی چاق شوی چهره ات شاداب تر خواهد بود" و مواردی از این قبیل.
 
اگر با نگاه کردن در آینه از شدت لاغری و استخوانی بودن اندام خود دلخور هستید و لاغری برای شما یک آرزوی دست ‌نیافتنی شده است؛ شاید با یک رژیم غذایی مناسب بتوانید این معضل را برای همیشه حل کنید. بر خلاف اینکه افراد چاق همیشه دوست دارند لاغری را تجربه کنند، افراد بسیار لاغر نیز در پی چاق شدن برای افزایش وزن و زیبایی خود هستند. بنابراین اگر شما نیز جزو افراد بسیار لاغر جامعه و با کمبود وزن می باشید، خواندن این مطلب می تواند برایتان سودمند باشد.
 
رژیم چاقی برای رهایی از لاغری بیش از حد

رژیم چاقی مناسب را از کجا بدست بیاوریم؟

 
لاغری بیش از حد دلایل گوناگونی دارد. شاید انتخاب خوراکی ‌های مصرفی خود را به درستی انجام نمی دهید، شاید سبک تغذیه شما اشتباه است، شاید سابقه ژنتیکی دارید و هزاران دلیل دیگر که سبب شده فردی لاغر باشید. ولی نگران نباشید؛ با یک رژیم چاقی مناسب و حساب شده می توانید آرزوی دیرینه خود یعنی افزایش وزن را بدست آورید. ما برای چاق شدن شما، داشتن اندامی زیباتر و چهره ای جذاب تر یک برنامه عالی داریم. ممکن است بارها رژیم های چاقی را به منظور افزایش وزن امتحان کرده باشید ولی نتوانید آن ها را به خوبی انجام دهید چون حجم مواد غذایی آن ها برایتان زیاد است، با خوردن آن همه غذا احساس خفگی می کنید و مواردی از این دست.
 
نکته مهمی که باید بدانید آن است که همان طور که لاغر شدن برای افراد چاق سخت است، چاق شدن هم برای افراد لاغر دشوار می باشد. اگر فرد چاقی باشید با خود می گویید دیگر چه چیزی بهتر و راحت تر از این که بخواهیم فقط بخوریم! ولی در حقیقت این گونه نیست. افرادی که لاغر هستند یا زیاد نمی توانند بخورند یا این که هر چه می خورند افزایش وزن بدست نمی آورند.
 
در اغلب اوقات چاق شدن فرآیندی زمان بر است اما باید صبور باشید و از راه درست وزن اضافه کنید. وب سایت من و رژیم یک سایت عالی در زمینه ارائه رژیم های چاقی و لاغری است. نکته جالب توجه در مورد این سایت آن است که با مراجعه به آن و وارد نمودن مشخصات فردی خود، رژیم دریافت می کنید. در واقع شما با وارد شدن به سایت من و رژیم، قد و وزن، جنسیت، اقلیم و ... را وارد می نمایید و با توجه به شرایط خودتان رژیم چاقی دریافت می کنید. این وب سایت زیرنظر مراکز معتبر تغذیه اروپا و آمریکا بوده و شما را به هدف تان یعنی افزایش وزن می رساند.
 
رژیم چاقی برای رهایی از لاغری بیش از حد

چگونه چاق شویم و چاق بمانیم؟

 
دیگر از گرفتن رژیم های غلط برای افزایش وزن دست بردارید. برای چاق شدن به حرف های نا آگاهانه و غیر علمی اشخاص مختلف گوش ندهید. فراموش نکنید که هر کاری اصول و اساسی دارد. مسلما تمام چیزهایی که در طول روز می خورید، مقداری کالری دارد. پس برای چاق شدن هم باید این میزان کالری مصرفی روزانه را بررسی کنید و با برنامه پیش بروید. به طور کلی برای افزایش وزن مصرف غذاهای پر کالری لازم و ضروری است. پس با کمک گرفتن از متخصصین تغذیه، یک رژیم پر کالری را امتحان کنید تا مجبور به پرخوری و به زور خوردن مواد غذایی نباشید.
 
اگر می ‌خواهید وزن اضافه کنید، باید تمام چیزهایی را که در‌ طول روز می‌ خورید، به شیوه صحیح انتخاب شوند و زیر نظر متخصص تغذیه باشد. این کار کمک می ‌کند تا عادت ‌های غذایی خود را بهتر درک و یا حتی ترک کنید. کاملا طبیعی است که با دیدن اولین نتایج از افزایش وزن، شما انگیزه بیشتری در روند چاق شدن پیدا کنید، در واقع این امر موجب می شود که بیشتر از قبل تشویق شوید. فراموش نکنید که رژیم چاقی دوره مشخصی دارد و نمی توانید با چند روز استفاده و دیدن نتایج اولیه آن را رها کنید. رژیم های چاقی و افزایش وزن به خوبی توسط متخصصین بررسی و آزمایش شده اند. بنابراین برای اینکه چاق شوید و چاق بمانید باید صبر داشته باشید و تا انتها موارد تغذیه ای را مطابق با رژیم پیروی کنید.
 
رژیم چاقی برای رهایی از لاغری بیش از حد

چرا افراد لاغر، چاق نمی شوند؟

 
ممکن است با خود بگویید چرا وزن من بالا نمی رود؟ این موضوع علت های مختلفی دارد از جمله این که،
اشتها اساس و پایه  ژنتیکی دارد و تیپ بدنی هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. از طرفی سن، وزن و رژیم غذایی مادر در طول دوران بارداری، وزن کودک را تعیین کرده و عادت های غذایی از دوران کودکی به دوران بزرگسالی انتقال می یابند. همچنین به طور ذاتی افراد لاغر از دریافت کالری اضافی اجتناب می کنند و یا شاید میزان متابولیسم پایه شما به گونه ای است که مصرف انرژی در بدن شما را تحت تاثیر قرار می دهد. حتی ممکن است تعداد سلول های چربی شما بسیار کم باشد.
 
همان طور که می دانید لاغر شدن صورت یكی از رایج ترین مشكلاتی است كه در سراسر دنیا شایع بوده و اغلب افراد برای درمان لاغری آن تلاش می كنند. چرا که داشتن صورتی گرد و خوش فرم باعث زیبایی بوده و جذابیت چهره را دوچندان می کند. با مراجعه به وب سایت من و رژیم و دریافت یک رژیم چاقی اصولی، همه چیز برای چاق شدن شما مهیا است؛ پس اگر اندام خوش ‌فرم می‌ خواهید، طوری که از نگاه کردن خودتان در آینه لذت ببرید، همین حالا دست بکار شوید و رژیم مورد نیاز خود را دریافت نمایید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها