رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه معاونت بهداشتی وزارت بهداشت به هماهنگی‌ در زمینه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در کنکورها موظف شده است، گفت: قرنطینه آزمون‌ های سراسری باز نشده است و افراد و طراحان سوال تا پایان برگزاری آزمون ها در قرنطینه باقی خواهند ماند.
کد خبر: ۱۲۷۱۳۱۸

به گزارش جام جم آنلاین، ابراهیم خدایی در گفتگو با فارس درباره قرنطینه سوالات کنکور و طراحان سوال گفت: با توجه به اینکه زمان‌ آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد به تعویق افتاده است، قرنطینه آزمون‌ها باز نشده که بخواهد مجدداً بسته شود و هیچ اعزامی در مورد سوالات آزمون صورت نگرفته است.

رئیس سازمان سنجش آ‌موزش کشور افزود: افرادی که طراح سوال بودند سالم هستند و قبل از ورود به قرنطینه آزمون‌ ها تست‌ داده‌اند و مشکلی وجود ندارد، این افراد با توجه به تعویق زمان برگزاری آ‌زمون‌ها باید مدت بیشتری در قرنطینه بمانند.

خدایی با تشکر از وزیر بهداشت درباره نامه ابلاغ شده به معاون بهداشتی وزارت بهداشت، گفت: این نامه برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی برگزاری آزمون‌ها است، سازمان سنجش و مرکز سنجش وزارت بهداشت با هماهنگی‌ معاونت بهداشتی دستورالعمل‌ها را اجرا می‌کنند.

وی افزود: قسمتی از پروتکل‌های بهداشتی آ‌زمون‌ها مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا است و بخشی نیز مسائلی بود که در دوره کرونا به آن رسیده بودیم که با نامه وزیر بهداشت، معاونت بهداشتی وزارت بهداشت به هماهنگی‌ در زمینه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در کنکورها موظف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها