معمولا ساخت هر سریالی چند ماه طول می کشد و ما بازیگران وقتی نقشی پیشنهاد می شود حساسیت هایی داریم که چه کسی می خواهد نقش مقابلمان را بازی کند، با این حال وقتی نقش مقابل من سیروس گرجستانی بود خیلی خوشحال بودم و خیالم راحت بود چون روحیات بسیار خوبی داشت. من و سیروس پنج سریال و سینمایی با هم داشته ایم و همین نشان دهنده این است که به روح و روان و نوع کار هم اشنایی داریم. 
کد خبر: ۱۲۷۰۳۳۴

محمد کاسبی که همبازی زنده یاد سیروس گرجستانی در چند فیلم و سریال بوده است درباره این همکاری به جام جم آنلاین بیان کرد: من با مرحوم گرجستانی سه سریال به نام های «خوش نشین ها»، «زن بابا» و «سه دونگ و سه دونگ» را داشتم و دو کار سینمایی داشتم که یکی «ماه روی سکو» بود. 
 
وی با اشاره به همکاری چند ماهه در این آثار نمایشی اظهار کرد: معمولا ساخت هر سریالی چند ماه طول می کشد و ما بازیگران وقتی نقشی پیشنهاد می شود حساسیت هایی داریم که چه کسی می خواهد نقش مقابلمان را بازی کند، با این حال وقتی نقش مقابل من سیروس گرجستانی بود خیلی خوشحال بودم و خیالم راحت بود چون روحیات بسیار خوبی داشت. من و سیروس پنج سریال و سینمایی با هم داشته ایم و همین
نشان دهنده این است که به روح و روان و نوع کار هم اشنایی داریم. 
 
این بازیگر همچنین به همکاری با یکی از سینمایی ها اشاره و عنوان کرد: «ماه روی سکو» فیلمی بود که ما نزدیک 20 روز روی سکوی ابوذر وسط خلیج فارس با هم بودیم و بعد با هلی کوپتر ما را به جزیره خارک بردند که از آن زمان هم خاطرات بسیار خوبی با سیروس گرجستانی دارم.  
 
کاسبی اضافه کرد: ما دوستی عمیقی داشتیم، سیروس انسان بسیار خوب و شریفی بود و خیلی خیلی روحیه حساسی داشت. 
 
این بازیگر سینما و تلویزیون یادآور شد: سیروس خیلی به فکر خانواده اش بود و دلشوره اینده فرزندانش را داشت همانطور که همه داریم. در فرهنگ ما ایرانی ها این وجود دارد که وقتی پدر و مادر به دوران پیری می رسند فرزندان از نظر اقتصادی از آنها نگهداری می کنند ولی الان برعکس شده است و ما باید تا لحظه مرگ نگران فرزندان باشیم و تا لحظه ای که زنده هستید مجبورید کار کنید. 
 
بازیگر «زن بابا» با اشاره به سریال های کمدی سیروس گرجستانی یاداور شد: تقریبا اکثر بازیگران باسابقه ای که اکنون در سینما و تئاتر حضور دارند چه پیشکسوت ها و چه جوانان از تئاتر آمده اند. من هم تئاتر بوده ام. سیروس گرجستانی هم همینطور و در این سال های اخیر بیشتر در طنز دیده شد که دنیای خاص خود را دارد. به هر حال مردم به نشاط نیاز دارند و از غم گریزان هستند و این نیاز به نشاط باعث میشود خاطره کارهای طنز همیشه در ذهن بماند. به ویژه اگر یک هنرمند کارش را درست انجام داده باشد و بازیگران به درستی انتخاب شده باشند مردم هر زمانی احساس افسردگی می کنند به سریال های طنز رجوع می کنند و تکرارشان را هم می بینند. 
 
وی اضافه کرد: سریال جدی و ملودرام را بار دوم ببینید قصه مشخص شده است و جذابیتی ندارد اما کار طنز باز هم لحظاتی است که دوست دارید بینید و خاطره بازیگرانی که در طنز حضور دارند به علت همین علاقه مردم بیشتر ماندگار است. 
 
کاسبی که حدود سه سال است در سریالی به ایفای نقش نپرداخته است، گفت: اخرین کارم سریال ماه رمضانی سال 96 «سر دلبران» بود. بعد از ان در قسمت اول «بچه مهندس» بازی کردم و دیگر کار نکردم یکی از دلایلش این است که سعی می کنم گزیده کار باشم و همین باعث می شود نزدیک 60 تا 70 درصد از سریال ها را کنار بگذارم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها