فرشاد پیوس در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح کرد؛

مگر می شود تیم دیگری به غیر از پرسپولیس قهرمان شود؟

پیشکسوت پرسپولیس می گوید محال است تیم دیگری به غیر از پرسپولیس به عنوان قهرمانی این فصل برسد و تیمی که بتواند این کار را انجام بدهد شاهکار کرده است.
کد خبر: ۱۲۷۰۰۰۰

به گزارش جام جم آنلاین ، در دیدار پیکان و پرسپولیس اتفاق جالبی افتاد؛ یکی از رکوردهای فرشاد پیوس گلزن سال های دور پرسپولیس به دست علی علیپور شکسته شد.

علی علیپور امروز با گلزنی مقابل پیکان هشتمین گل خود را در لیگ امسال به ثمر رساند تا تعداد گل‌های وی در لیگ برتر به عدد 52 برسد. نکته جالب این است که فرشاد پیوس در دوران حضورش در پرسپولیس در لیگ 52 گل برای این تیم به ثمر رسانده بود. به این ترتیب علیپور در لیگ به رکورد فرشاد پیوس رسید. شکسته شدن رکورد یک ورزشکار مسلما برای او ناراحت کننده است اما آقای گل اسبق سرخ ها می گوید چنین حسی ندارد.

در این باره فرشاد پیوس به جام جم آنلاین گفت: رکوردها همیشه برای شکسته شدن هستند و این قانون بی برو برگرد فوتبال است. باور کنید اصلا اهمیتی ندارد که رکوردم شکسته شود یا نه، تنها چیزی که برایم اهمیت دارد این است که پرسپولیس قهرمان شود. البته خیالم بابت این مسئله راحت است. مگر می شود تیم دیگری به غیر از پرسپولیس قهرمان این فصل شود؟ شرایط جدول کاملا واضح است و نمی توان در آن دیگر حتی اما و اگر آورد.  

وی عنوان کرد: بحث بر سر تعصب و هواخواهی نیست، بر سر این است که فاصله امتیاز پرسپولیس با تیم های دوم و سوم و چهارم زیاد است. نگاهی به تاریخ فوتبال ما و اصلا سابقه 10 سال اخیر بیندازید. چه زمانی چنین فاصله امتیازی زیادی به خصوص در هفته های پایانی جبران شده است. به نظر من تیمی که بتواند پرسپولیس را در این شرایط بگیرد و قهرمان شود کاری کرده کارستان و واقعا شاهکار کرده است. اما واقعیت فوتبال ما همین است. من فکر نمی کنم در شرایط کنونی تیمی از لیگ برتر فوتبال ایران پتانسیل رقم زدن یک شاهکار را داشته باشد.

پیوس با بیان اینکه محال است تیم دیگری به غیر از پرسپولیس به عنوان قهرمانی برسد افزود: صحبت از قهرمانی پرسپولیس برای فصل آینده خام و بیهوده است. ما باید به زمان حال توجه کنیم. فعلا در مقطع حساسی هستیم. حتی اگر قهرمانی پرسپولیس هم قطعی شد به نظرم درست نیست که به سرعت درباره پوبله (پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس) صحبت کنیم. هر فصلی شرایط خاص خودش را دارد. این لیگ هنوز تمام نشده و ما نباید به آینده فکر کنیم. الان تمام هم و غم همین فصل است.

پیوس در پایان گفت: گل محمدی کارش را خوب انجام می دهد. جشن گرفتن بدون حضور تماشاگران خیلی غم انگیز است اما باید شرایط کنونی کشور را درک کرد. پرسپولیس در سال های اخیر از این جشن های قهرمانی زیاد داشته و حالا هیچ اشکالی ندارد یک سال نگیرد. الان شرایط جامعه خیلی حساس است و بهتر است هیچ تماشاگری در ورزشگاه حضور نداشته باشد. این اتفاق خیلی تلخ است اما باید حداقل تا پایان این فصل تحمل کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها