فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 1460 مجرم که در قالب 34 باند فعالیت می کردند در سی و ششمین مرحله از طرح رعد خبرداد و گفت: قیمت اموال مکشوفه 521 میلیارد و 791 میلیون تومان برآورد شده است.
کد خبر: ۱۲۶۹۱۱۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از فارس، سردار حسین رحیمی در سی و ششمین مرحله از طرح رعد، گفت: طرح رعد از ۲ سال پیش آغاز شد که این طرح محصول تلاش همکاران ما در کلانتری‌ها است؛ با اجرای طرح مذکور مبارزه سختی با سارقان، قاچاقچیان، مالخران و تمام افرادی که نظم عمومی را بر هم می زنند، انجام می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح دو انبار توقیف و ۳۰۰دستگاه خودرو کشف شد، بیان کرد: در این طرح ۶۴۵ سارق، زورگیر، مالخر که در قالب 21 باند فعالیت می کردند، دستگیر شدند که 217 نفر از دستگیر شدگان سابقه دار هستند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این طرح ۱۱هزار و ۸۱۳ نوع اموال مسروقه به ارزش بیش از ۸ میلیارد تومان کشف شد، گفت: در این طرح ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری، 161 قبضه سلاح سرد، 212 خودرو و موتورسیکلت کشف و۸۴۲ پرونده سرقت به سرانجام رسید.

وی تصریح کرد: در این طرح 177 خرده فروش مواد مخدر دستگیر، 240 معتاد متجاهر جمع آوری، ۲۵کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۲۸هزار و ۲۵۶ قلم کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد تومان کشف شد.

سردار رحیمی، کشف 28 هزار و 256 قلم کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد تومان و 313 دستگاه خودرو قاچاق، دستگیری 33 نفر در این رابطه را از دیگر اقدامات پلیس در این طرح برشمرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: در این طرح، در مجموع 1460 نفر که در زمینه سرقت، قاچاق کالا، زورگیری، توزیع مواد مخدر ... که در قالب 34 باند فعالیت می کردند، دستگیر و یک هزار و 142 پرونده کشف شد؛ همچنین قیمت اموال کشف شده در این طرح 521 میلیارد و 791 میلیون تومان برآورد شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها