رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی از افزایش ۳۰ درصدی شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: بالاترین میزان شهریه مصوب و فوق برنامه آموزشی، در دوره ابتدایی ۱۲ میلیون تومان، در دوره متوسطه اول ۱۴ میلیون تومان و در دوره متوسطه دوم ۱۷ میلیون تومان است.
کد خبر: ۱۲۶۸۹۶۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، مجتبی‌ زینی‌وند معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در ساختمان زنده‌یاد علاقه‌مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، درباره شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی آینده، اظهار کرد: با هماهنگی ستاد تنظیم بازار، الگوی تعیین شهریه مطرح شد.
 
وی با تأکید بر اینکه میانگین افزایش شهریه در سال تحصیلی جدید، ۲۳ درصد است، افزود: سقف افزایش شهریه ۳۰ درصد است و حداقل کف افزایش شهریه ۱۵ درصد است.
 
زینی‌وند اضافه کرد: بالاترین میزان شهریه برای دوره ابتدایی ۱۲ میلیون تومان، برای دوره متوسطه اول ۱۴ میلیون تومان و دوره متوسطه دوم ۱۷ میلیون تومان است.
 
وی تصریح کرد: در پایه دوازدهم تحت عنوان فعالیت‌های مکمل است و بستگی به زمان برگزاری دوره مکمل، شهریه متفاوت است.
 
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی گفت: قانون شوراهای آموزش و پرورش با هدف بسیج امکانات ایجاد شد و با تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های مختلف سعی کردیم حقوق آموزش و پرورش را تحقق ببخشیم.
 
وی افزود: جلسات شورای آموزش و پرورش استان‌ها در حال حاضر بسیار فعال است و مهم‌ترین مسائل آموزش و پرورش در  آن مطرح و بررسی می‌شود.
 
زینی وند از تدوین آیین‌نامه مناطق مرزی خبر داد و گفت: در مقایسه عملکرد نسبت به سال گذشته، ۹۸ درصد رشد از محل درآمدهای قانون شوراها داشتیم. 
 
وی اضافه کرد: بحث طراحی و استقرار نظام جامع مشارکت در دست بررسی است و امیدواریم به زودی به اتمام برسد. 
 
معاون وزیر آموزش و پرورش از اجرای طرح آشتی با آموزش در آموزش از راه دور خبر داد و اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و مشارکت خیرین و استفاده از فناوری‌های نوین طراحی شده است و هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل را تحت پوشش قرار داده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها