مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محورهای هراز، کندوان، آزادراه رشت-قزوین، آزادراه قزوین - کرج – تهران و محور کردان – برغان، از یک طرفه شدن کندوان، هراز و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۸۲۸۴

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی‌نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک در محور کرج - چالوس و جاده هراز

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده خوشبختی و مسیر جنوب به شمال محدوده های خوشبختی، پل خواب سنگین است.

وی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر دو راهی شهرستانک تا مرزن آبادو آزادراه تهران-شمال(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

محرابی نیا از بروز ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده های نارنجستان، بایجان، شاهاندشت، آب اسک و پلورخبر داد و گفت: تردد وسایل نقلیه در محور هراز مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده های پارک سراوان، عوارضی امامزاده هاشم و رودبار، از بروز ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب محدوده های پل سفید و شهر دماوند خبر داد.

وی با اشاره به تردد روان در آزادراه تهران – شمال مسیر شمال به جنوب، از بروز ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود خبر داد.

ترافیک سنگین در محور کردان-برغان و آزادراه قزوین-کرج-تهران

محرابی نیا از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج – تهران محدوده های پل کردان، پلیس راه مهرشهر، مهرویلا و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک خبر داد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به ترافیک سنگین در محور کردان – برغان در برخی از مقاطع، از بروز ترافیک سنگین در محور تهران – فشم محدوده رودک در استان های تهران و مازندران خبر داد.

هراز و کندوان از صبح امروز یک طرفه شد

وی بیان کرد: در محور هراز محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال از ساعت 12:30 امروز اجرا شد.

محرابی نیا اضافه کرد: در آزادراه تهران-شمال تردد وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در محور چالوس تردد وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ممنوعیت تردد کامیون در محور کرج-چالوس

‌وی اظهار کرد: در محور کندوان تردد ‌وسایل نقلیه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 17 خرداد از میدان امیرکبیر کرج‌ به سمت مرزن آباد ممنوع است.

محرابی نیا اظهار کرد: ‌‌تردد ‌تریلر و کامیون در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا بعدازظهر 17 خرداد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در محور هراز‌ تردد خودرو تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 17 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه در محور هراز تردد‌ تریلرها کماکان ممنوع است، گفت: تردد ‌کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 18 روز شنبه 17 خرداد در ‌محور هراز ممنوع است.

ممنوعیت تردد تریلر در محور فیروزکوه از صبح 16 خرداد

محرابی نیا افزود: در جاده ‌تهران-فیروزکوه-قائمشهر تردد‌ تریلر غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 16 خرداد از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر-فیروزکوه-تهران ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز شنبه 17 خرداد در ‌محورهای کندوان، ‌فیروزکوه، هراز و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است‌.

محدودیت تردد کامیون در محور قدیم رشت - قزوین

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 16 خرداد ممنوع است.

محرابی نیا اضافه کرد: تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 16 تا 24 روز جمعه 16 خرداد در جاده سلفچگان - قم ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه-تهران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها