رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: پلیس با تولید کنندگان و فروشندگان مانتوهای شیشه ای و جلو باز در فضای حقیقی و مجازی به شدت برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۶۸۰۲۷

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر مرادی در گفتگو با  فارس با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با نزدیک شدن به فصل گرما، پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت جلساتی را با اتحادیه پوشاک و اصناف برگزار کرد و در خصوص تولید و عرضه مانتوهای شیشه ای، جلو باز و بدون دکمه تذکر و هشدار های لازم را ارائه کرد.

وی گفت: پلیس با اصنافی که بخواهند این دسته از البسه را تولید و عرضه کنند شدیدا برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: اتحادیه پوشاک نیز با نصب بنر در پاساژها و مجتمع های مخصوص فروش و عرضه پوشاک در این خصوص اطلاع رسانی کرده و هشدارهای لازم را خطاب به فروشندگان و تولیدکنندگان اعلام و عنوان کرده است که در صورت تخلف واحد مربوطه توسط پلیس پلمب خواهد شد.

سرهنگ مرادی در خصوص چگونگی نظارت بر فروش مانتوهای شیشه ای و جلوباز در مزون ها و شبکه های مجازی اعلام کرد: تعدادی از واحدهای تولیدی و مزون ها که در فضای مجازی نسبت به عرضه و فروش مانتوهای جلو باز و شیشه ای تبلیغ و اقدام می‌کردند نیز شناسایی شده و برخورد با آنها طی روزهای آتی در دستورکار پلیس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
۰
۰
باسلام به خواننده گان و اعضای روزنامه بزرگ جام جم،عارض بشم انتظاری ازقانونگذاران وپاره ای از مسئولین دربرخوردبااین نابهنجاری های روانی-تربیتی غرب که آگاهانه توکشور پیاده می شه،نداریم،چون متاسفانه مسبوق به سابقه اند،پلیس ونهادهای مرتبط، باهاشون بی تعارف وتشریفات برخورد سختی بکنه،مردم پشتشان راخالی نمی کنند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها