سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
مقایسه امتیاز نتایج کسب شده مربوط به ارزیابی خدمات فروش شرکتهای عرضهکننده خودرو در سال 98 نشان میدهد که بهمن موتور در بین شرکت های خودروساز، مقام اول را به دست آورده است. این شرکت با یک پله صعود در رتیه و جایگاه نسبت به سال 97، به جایگاه نخست و رتبه برتر خدمات فروش در حوزه خودروهای سبک دست یافت.
این گزارش حاصل مصاحبه با 242 هزار مشتری بر اساس نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعيت نمايندگي ها، سيستم های ارتباطي و اطلاعاتي، رعایت ضوابط مربوط به روشهای فروش، فرآیند پاسخگویی و رسیدگی به شکایت مشتریان و... است.
از طرف دیگر بهمن موتور در رویه های اجرایی تعریف شده در سیستم مدیریتی شرکت ها هم رتبه نخست داشته و در سال های گذشته با سرمایه گذاری صحیح توانسته در بخش آموزش نیروهای شبکه فروش خود عملکرد مناسبی را داشته باشد.
گفتنی است ضمن آنکه بهمن موتور از شرکت های مجموعه هلدینگ گروه بهمن است که بزرگترین گروه خودروسازی خصوصی داخلی در کشور محسوب می شود، مطابق با آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت و تنها نهاد رسمی ارزیابی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در کشور، در سال ٩٧ نيز موفق شد رتبه دوم خدمات فروش را در میان شرکت های تولید کننده خودروهای سبک از آن خود کند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد