همانطور که پیش از این هم گفته بودیم پیشنهادات تیم های ایتالیایی و انگلیسی به سردار آزمون هر چند وقت یکبار در رسانه ها منتشر می شود اما مدتی بعد به مرحله تکذیب می رسد.
کد خبر: ۱۲۶۶۲۶۰

به گزارش جام جم آنلاین ، در روزهای کرونایی فوتبال ایران یکی از جالب توجه ترین و پرتکرارترین خبرهای فوتبال مربوط به سردار آزمون می شود، مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه. بر اساس آنچه که در این خبرها منتشر شده بود تیم های ناپولی، اورتون و لسترسیتی و البته سویای اسپانیا خواهان به خدمت گیری این مهاجم ایرانی بودند.

قبلا هم گفته بودیم که از این دست خبرها هر چند وقت یک بار در فوتبال ایران درباره سردار آزمون منتشر می شود و منشا آن هم مشخص نیست کجاست، حتما باید خود باشگاه هایی مثل زنیت روسیه تکذیب کنند تا همه باور کنند خبری نبوده.

روز گذشته باشگاه زنیت روسیه اعلام کرد مذاکره با باشگاه ناپولی برای انتقال سردار آزمون واقعیت ندارد. باشگاه ناپولی هم جذب این بازیکن ایرانی را تکذیب کرده است. 

الکساندر مدودوف، رئیس باشگاه زنیت سن پتزبورگ در اینباره به خبرگزاری رسمی روسیه گفته: این تنها مثال دیگری از تلاش های مدیر برنامه ها برای ایجاد داستانی به نفع خودشان است!

البته نمیتوان باور کرد که مدیربرنامه ها به تنهایی در ماجراهایی از این دست نقش داشته باشند...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها