میز اداری را می توان یکی از مهم ترین نیازهای امروز بسیاری از اداره ها دانست. ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را در زمینه انتخاب میز اداری خوب با شما در میان بگذاریم. این میز ها در مدل های مختلفی تولید می شود و در بازار عرضه می گردد.
کد خبر: ۱۲۶۶۱۸۵

زمانی که شما وارد یک مجموعه اداری و سازمانی می شوید،اولین چیزی که با آن روبرو می شوید مبلمان اداری ان مجموعه است و  مهم ترین ابزاری که برای نگهداری اسناد و کار کارمندان مورد استفاده قرار می گیرد، میز اداری است.

شاید تصور کنید که انتخاب یک میز اداری خوب کار سختی نیست ولی ما در این مقاله قصد داریم در زمینه انتخاب میز اداری، صندلی اداری و پارتیشن اداری اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که پیش از خرید باید در نظر بگیرید و خرید خود را بر این اساس انجام دهیم میز های اداری در مدل های مختلفی تولید می شود و یکی از مهم ترین نیازهای امروز بسیاری از شرکت ها و اداره جات به شمار می رود. میز اداری با تنوع خوبی از مدل ها، طرح ها و رنگ ها در بازار عرضه می شود و در نمونه های میز کنفرانس، میز مدیریت، میز کارمندی، میز کارشناسی و کانتر بانکی در دسترس خریداران می باشد.

نکاتی که در مورد انتخاب میز اداری باید بدانید

 خرید میز اداری

میز اداری را چطور باید انتخاب کنیم؟

پارامترهای مختلفی در زمینه انتخاب میز اداری باید در نظر داشته باشید. مهم ترین اصل در انتخاب یک میز خوب، انتخاب میز اداری با اندازه مناسب است. باید بدانید که چه وسایلی را می خواهید بر روی میز قرار دهید و اصولا چه انتظاری از اندازه میز اداری دارید؟ بر این اساس می توانید نسبت به خرید میز اداری اقدام کرده و آن را خریداری کنید. میز اداری در مدل های میز کنفرانس، میز کارشناسی، میز کارمندی، میز مدیریت و کانتر بانکی در بازار عرضه می شود که در ادامه مختصر توضیحاتی در این زمینه ارائه می دهیم.

میز کنفرانس : این نمونه از میز اداری برای استفاده در سالن های بزرگ و در جلسات استفاده می شود. تعداد بیشتر از 8 نفر ظرفیت داشته و بدون هرگونه کشو و محفظه در بازار عرضه می شود. استفاده از این نمونه میز اداری برای شرکت های بزرگ که امکان برگزاری جلسات دارند مورد نیاز می باشد و در انتخاب آن باید به ابعاد میز و ابعاد اتاق دقت داشت و بر اساس تناسب نسبت به خریداری این محصول اقدام نمود.

میز کارشناسی : این نمونه از میز ها با عرضی بیشتر از عرض میز های کارمندی معمولی در بازار عرضه می شود و کارشناسان می توانند از آن استفاده کنند. محفظه های ضروری که در این نمونه میز اداری مورد استفاده قرار می گیرد می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید و تمامی ابزار مورد نیاز را در اختیار بگیرید.

میز کارمندی : این نمونه میز با قیمتی مناسب در بازار عرضه می شود و دارای قسمت های خاصی برای نگهداری وسایل شخصی و کیف می باشد. همچنین می توانید این نمونه میز اداری را برای نگهداری کامپیوتر یا لپ تاپ یا سایر ابزار مورد نیاز کارمند استفاده کنید. به طور کلی میز کارمندی را می توان ساده ترین نمونه میز اداری عرضه شده در بازار دانست.

میز مدیریت : این نمونه از میز نیز دارای کاربرد خاص خود می باشد و معمولا در بزرگترین اتاق یک اداره که مربوط به مدیر اداره می شود دارای کاربرد می باشد. به طور کلی میز مدیریت به صورت L مانند طراحی می شود تا مدیر بتواند به اسناد و هر آن چه که نیاز دارد دسترسی پیدا کند. این محصول معمولا با استفاده از چوب تولید می شود و به گونه ای ارتفاع داده می شود که صندلی مدیریت با آن همخوانی داشته باشد.

 

 

کانتر بانکی : از نمونه های مهم میز اداری که مخصوص ارتباط یک باجه با ارباب رجوع می باشد. معمولا در بانک ها و اداره هایی که ارباب رجوع مراجعه می کند مورد استفاده قرار می گیرد و به گونه ای طراحی می شود که پیشخوان میز بالاتر از حد متعارف در میزهای معمولی مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که یک اداره مراجعه کننده زیادی داشته باشد که این مراجعه کنندگان به سرعت کار خود را انجام می دهند، نیازمند کانتر بانکی می باشد.

با توجه به اطلاعاتی که در قسمت بالا ارائه کردیم می توانید به خوبی میز اداری مورد نیاز در اداره یا سازمان خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا لوازم جانبی که باید در هنگام خرید میز اداری تهیه کنید را برای شما بیان کنیم.

نکاتی که در مورد انتخاب میز اداری باید بدانید

خرید میز کنفرانس

لوازم جانبی میز اداری و نحوه انتخاب آن ها

معمولا در کنار میز اداری ما به استفاده از پارتیشن اداری و همچنین صندلی اداری نیاز داریم. کاربرد صندلی مشخص است و نحوه انتخاب آن باید بر اساس میزان ارتفاع میز اداری باشد و معمولا محصولات چرمی به این منظور مورد استفاده قرار می گیرند و البته محصولاتی با روکش های چوبی و یا حتی پلاستیکی در دسترس خریداران می باشد. همچنین پارتیشن اداری در مدل های مختلفی تولید می شوند و در بازار عرضه می گردند که مدل های چوبی دارای کاربرد گسترده تری بوده و برای جداسازی منطقه های حفاظ بندی شده مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

کلام آخر

ما در این مقاله در زمینه انتخاب و خرید میز اداری اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. تولید میز اداری در مدل های مختلفی در مبلمان اداری نوژن انجام میشود و این کالا دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. در صورتی که قصد خرید میز اداری را داشته باشید می توانید با کارشناسان فروش مرکز تولید و فروش این محصول ارتباط تلفنی برقرار کرده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. در مبلمان اداری نوژن تولید میز اداری بر اساس استانداردهای اندازه گیری شده انجام می شود و شما می توانید ابعاد هر محصول را در وب سایت نوژن به طور دقیق مشاهده کرده و بر این اساسا نسبت به خرید این محصول اقدام کنید. تولید و عرضه میز اداری با بالاترین کیفیت صورت می پذیرد تا خریداران بتوانند در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها