سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان

سقوط مرگبار مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان از جهان نما

دورهمی دوستانه شش جوان به سقوط مرگبار یکی از آنها از طبقه پنجم ساختمان منجر شد. دوستان او با شکایت اولیای دم به دادگاه احضار شدند.
کد خبر: ۱۲۶۵۸۲۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام جم نیمه شب هفتم شهریور ۹۷، صدای سقوط مردی در یکی از خیابان‌های نارمک، اهالی را به خیابان کشاند.

دوستان آرمین که آن شب همراه او در خانه بودند، اورژانس را خبر کردند اما دیگر کار از کار گذشته بود و پای ماموران پلیس برای رسیدگی قضایی به پرونده باز شد.

پدر و مادر آرمین از دوستان آرمین شکایت کردند. مادر آرمین به ماموران گفت: چند وقت قبل دوستان آرمین به خانه ما آمده بودند که با یکی از آنها دعوایشان شد و بشدت او را کتک زدند. شاید شب حادثه با آرمین هم دعوایشان شده و او را از بالکن پرتاب کرده‌اند.

در حالی که دوستان آرمین اتهام خود را قبول نداشته و ادعا می‌کردند پسر جوان خودش را از بالکن پرتاب کرده، پرونده برای رسیدگی و تحقیقات درباره صدور قرار منع تعقیب به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

پدر و مادر آرمین ابتدای جلسه رسیدگی، تقاضای اشد مجازات را برای دوستان آرمین کردند.

سپس دوستان مقتول یک به یک در برابر قاضی پرونده حاضر شده و به شرح ماجرا پرداختند.

اولین نفر گفت: از بچگی هم‌محله‌ای و دوست بودیم.شب حادثه با آرمین و بقیه بچه‌ها در خانه یکی از دوستان جمع شده و مشروب خوردیم.آرمین چند وقتی بود حالت افسردگی داشت. با دختری دوست شده و او به آرمین کتاب‌های فلسفه داده بود و خواندن کتاب‌ها باعث افسردگی آرمین شده بود.بعد هم آن دختر رابطه‌اش را با آرمین قطع کرد و حال او بدتر شد .او بی‌دلیل گریه می‌کرد و می‌گفت من تنها هستم.آن شب هم وقتی مشروب خورد،گریه کرد و گفت نگران برادرش است و می‌گفت من به زودی می‌میرم چون مادرم فال گرفته و گفته بلایی سر من می‌آید. او را آرام کردیم که رفت سمت بالکن. اول فکر کردم می‌خواهد سیگار بکشد ولی یکدفعه دیدم از نرده‌های بالکن آویزان شد. فریاد کشیده و دوستانم را صدا زدم اما آرمین در یک چشم بر هم زدن خودش را پرت کرد.

یکی دیگر از دوستان آرمین گفت: چند وقت قبل در سفر به شمال آرمین می‌خواست خودش را در دریا غرق کند و برادرش با التماس مانع او شد.

در حالی که بقیه شاهدان همین ادعاها را تائید کردند،قضات ختم جلسه دادرسی را اعلام و برای صدور رای وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها