بازگشت یک هیولای بی رحم

او دیگر به کوهی از رسوایی های اخلاقی اش اهمیتی نمی دهد. یعنی دیگر هیچکس اهمیت نمی دهد. همه می خواهند ببیند هیولای بی رحمی که از گوش حریف خود هم نگذشت بعد 15 سال به عنوان یک مبارز چه شکلی است.
کد خبر: ۱۲۶۵۷۱۷

به گزارش جام جم آنلاین ، مایک تایسون برگشت. یکی از بزرگ ترین ورزشکاران تاریخ که البته یکی از رسواترین هایشان هم به شمار می رود. 

تایسون از بزرگ ترین اساطیر دنیای بوکس به زودی به رینگ بوکس برمی گردد، آن هم در 54 سالگی. رینگ همان جایی است که او قبلا خون به پا می کرد و در آن بی رحمانه گوش حریف خود را با دندان می کند. 

بر اساس آخرین گزارش ها تایسون در 54 سالگی تمرینات خود را آغاز کرده و مهیای یک بازگشت همه جانبه است. البته این بازگشت فقط و فقط مربوط به دنیای تبلیغات است. تایسون تمرینات خود را آغاز کرده تا در تبلیغاتی مربوط به شرکت سونی مجددا اعلام بازگشت کند. 

او پیش از این اعلام کرده بود به دلیل مشکلات جسمانی دیگر حتی تمرین بوکس هم انجام نمی دهد اما اکنون ویدئوی تمریناتش یکی از پربازدیدترین ویدئوهای ورزشی فضای مجازی است. 

تایسون به قدری برای بوکس چهره برجسته ای بود که حتی تمرین کردنش این چنین مورد توجه قرار گرفته است. 

تایسون آخرین بار در سال 2005 در یک مسابقه حرفه ای شرکت کرده بود. 

20 سال پیش در روز 28 ژوئن ایواندر هالیفیلد مقابل مایک تایسون در مسابقه ای مهم و پربیننده بوکس در لاس وگاس قرار گرفت.
تایسون پیش از این مسابقه کوهی از رسوایی های متعدد اخلاقی از خود بر جای گذاشته بود و این مسابقه دنباله دیگری بر بی اخلاقی های او بود.
وقتی آنها مبارزه را آغاز کردند، تایسون سرش را به سمت گوش راست هالیفیلد برد و با گاز قسمت بالایی گوش او، تکه ای از آن را با دندان کند و روی رینگ انداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها