دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت ماه رمضان در روز جهانی کارگر از تمام کارگران تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۲۶۵۴۸۴

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی امشب خود به مناسبت ماه مبارک رمضان به برخی فضایل اخلاقی مانند صبر پرداخت و اعلام کرد بخش سیاسی سخنرانی خود را روز دوشنبه ایراد می‌کند.

دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: «در روز جهانی کارگر به تمام کارگران درود می‌فرستیم و از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.»

سید حسن نصرالله گفت: «سخنان سیاسی را به روز دوشنبه آینده در ساعت ۵ عصر موکول می‌کنم.»

دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه نتیجه صبر، پیروزی و رسیدن به علم است، افزود: همین انگیزه‌ای برای ما می‌شود تا صبر کنیم. هدایت الهی، پیروزی، علم، امنیت و آرامش، فرو نشاندن خشم و امثال آن از برکات صبر است و نداشتن صبر و خشم نتایجی مانند شکست، فروپاشی کشور و جامعه و امثال آن به همراه دارد.

سید حسن نصرالله با اشاره به واقعه تاریخی کربلا و فدا کردن تمام هستی امام حسین (ع) در راه خدا، داشتن نگرش توحیدی را موهبتی الهی دانست و افزود: انا لله و انا الیه راجعون یعنی اعتقاد به اینکه همه چیز اعم از جان و مال انسان متعلق به خداوند است.

او همچنین گفت: زمانیکه بدانیم این زندگی، زندگی بی ارزش و فانی است و حیات بعدی، حیات ابدی است و نعمت‌ها فانی است؛ این امر باعث می‌شود تا صبر پیشه کنیم. یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند سبحان و تعالی، فراموشی است؛ اگر قرار باشد هر فردی با مشکل و مصیبتی رو به رو شود و آن را فراموش نکند در این صورت دیگر نمی‌تواند به زندگی ادامه دهد.

سید حسن نصرالله بخش سیاسی سخنرانی خود را به روز دوشنبه موکول کرد و برای مردم و مسلمانان جهان آرزوی سلامتی و توفیق در ماه مبارک رمضان نمود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها