رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛

کشف بیش از ۱۴۲ هزار عدد تجهیزات بهداشتی طی ۴۸ ساعت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۱۴۲ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی و دستگیری ۵۷ محتکر طی ۴۸ ساعت گذشته در کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۵۲۵۷

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در این باره اظهار کرد: از زمان آغاز شیوع کرونا بلافاصله جلسات مربوط به آن، در پلیس امنیت اقتصادی برگزار شد و این پلیس با توجه به نیاز مردم کشور به اقلام بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده شناسایی و دستگیری محتکران این اقلام را در دستور کار خود در کل کشور قرار داد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با در نظر گرفتن نقاط آلوده و با جمع آوری اطلاعات و انجام گشت زنی های هدفمند افراد سودجو و اخلال گران نظام توزیع اقلام بهداشتی و محل احتکار کالاها را شناسایی می کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: در ۴۸ ساعت گذشته از ۲۷۰۹ مورد انبار و محل توزیع تجهیزات بهداشتی بازدید و ۱۰۷ انبار و مرکز پخش به دلیل احتکار تجهیزات بهداشتی و اخلال نظم عمومی بازار در نظام عرضه و تقاضا با هماهنگی مراجع قضائی پلمب شدند.

سردار مقیمی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، ۱۴۲ هزار و ۲۴۴ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۷۴ هزار و ۹۴ عدد انواع ماسک، ۶۸ هزار و ۱۵۰ عدد انواع دستکش به همراه یک تن و هشت کیلوگرم انواع پودر لباسشویی و ۶۱۶ لیتر انواع ضد عفونی کننده و مواد شوینده کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی با جدیت، مبارزه با محتکران را در کشور ادامه می دهد، گفت: در این رابطه ۵۷ محتکر دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان با اشاره به عزم جدی این پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و ضروری از مردم خواست: در صورت اطلاع احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها