رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: با هماهنگی های انجام شده قرار است فردا (سه شنبه) بیش از یکصد نفر از معتادان متجاهر جمع آوری شده و برای قرنطینه 14 روزه به مرکزی در فشافویه منتقل شوند.
کد خبر: ۱۲۶۵۱۲۷

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفتگو با فارس در خصوص آخرین جزئیات طرح جمع آوری معتادان متجاهر اظهار داشت: این طرح که قرار بود امروز اجرا شود، به دلیل برخی موارد از جمله کمبود ظرفیت مراکز نگهداری به فردا موکول شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به جلسه‌ای که امروز در استانداری تهران با حضور استاندار و نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار شد اشاره و تصریح کرد: با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف اعم از پلیس، شهرداری، بهزیستی، شورای هماهنگی، سازمان بهداشت و مرکز نگهداری فشافویه و ... قرار شد پلیس از فردا برای جمع آوری معتادان متجاهر دارای شرایط ماده 16 اقدام کند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: معتادان متجاهر بر اساس شرایط و پروتکل‌ های بهداشتی بعد از جمع آوری در قرنطینه 14 روزه نگهداری شده و نسبت به اخذ تست نمونه کرونا از آنها اقدام می‌شود. چنانچه تست کرونای آنها مثبت باشد بلافاصله به یک مرکز درمانی که شرایط بیماران کرونایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد منتقل می‌شوند، اما بقیه افراد 14 روز در قرنطینه خواهند ماند.

وی افزود: بعد از 14 روز معتادان متجاهر جمع آوری شده به مراکز ماده 16 برای بازپروری،‌ درمان، نگهداری و توانمندسازی منتقل خواهند شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در این خصوص که چه تعداد معتاد فردا جمع آوری می شوند، گفت: با توجه به ظرفیت موجود، جمع آوری بیش از یکصد نفر معتاد متجاهر برای روز اول این طرح یعنی فردا در دستور کار است.

وی گفت: با هماهنگی های انجام شده معتادانی که دارای زخم باز یا عفونی هستند،‌ بلافاصله به مراکز درمانی سازمان بهداشت منتقل می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها