رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 25 کيلو هرويين در عمليات ظهر ديروز پليس پايتخت و پلیس ويژه غرب استان تهران و دستگیری 2 برادر قاچاقچی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۵۰۳۳

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفتگو با پايگاه خبري پليس اظهار کرد: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که یکی از قاچاقچیان مواد مخدر ویژه غرب استان تهران با همکاری برادرش به تازگی مقداری مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور تهیه و در مخفیگاهش در تهران منتقل کرده است، بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات ویژه پليس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با شناسایی هویت متهمان، در شاخه ای دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که مخفیگاه متهمان در يکي از محلات عبدل آباد تهران می باشد و محموله خریداری شده را در مخفيگاهشان دپو و مترصد توزيع آن در سطح شهر تهران مي باشند.

حسنوند اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده و هماهنگي با مقام قضائي، تیمی از ماموران عملیات این پلیس با همکاري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر ويژه غرب تهران، مخفیگاه متهمان را تحت کنترل در آوردند و پس از اطمینان از حضور آنان در مخفیگاهشان در یک اقدام ضربتي هر دو برادر دستگیر و در بازرسی از آن مکان 25کيلو و 500گرم هروئين و مقاديری آلات مصرف مواد مخدر کشف شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پايان خاطرنشان کرد: متهمان و مواد مشکوفه به مقر پليس منتقل و پس از تحقيقات تکميلي برای سير مراحل قضائي در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها