خبرگزاری «سبأ» یمن اعلام کرد که رزمندگان یمنی پادگان «اللبنات» در استان الجوف را طی یک عملیات هجومی که ده‌ها کشته و زخمی از میان مزدوران ائتلاف سعودی برجای گذاشت، از آنها بازپس گرفتند.
کد خبر: ۱۲۶۴۸۴۲

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری فارس، یک مقام نظامی یمن جمعه شب از پاکسازی پادگان نظامی «اللبنات» و اطراف آن در استان «الجوف» طی یک عملیات هجومی گسترده خبر داد.

این مقام نظامی یمن به خبرگزاری یمنی (سبأ) گفت: «طی عملیات پاکسازی پادگان اللبنات شمار زیادی از مزدوران ائتلااف سعودی از جمله چند سرکرده آنها کشته یا زخمی شدند».

این مقام یمنی تصریح کرد: «دشمن برای بازپس گیری مواضع خود در اللبنات اقدام به یک پیشروی بزرگ و همه جانبه کرده بود که در آن موفق نبود و متحمل خسارات سنگینی شد».

پس از پاکسازی اللبنات و اطراف آن نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی به سمت ارتفاعات الاقشع و روستای الخسف رفتند و آنجارا کاملا پاکسازی کرده و مزدوران سعودی را از آنجا بیرون کردند.

 نیروهای ارتش و رزمندگان کمیته‌های مردمی یمن در مقطع اخیر به پیشروی‌های گسترده‌ای در جنوب غرب استان الجوف و غرب استان مارب دست یافتند اگرچه نیروهای ائتلاف سعودی هم در استان الجوف حملات گسترده ای را با پشتیبانی هوایی در چند جبهه از جمله شمال غرب و جنوب غرب بخش «خب و الشعف» برای اشغال دوباره مناطق تازه آزاد شده علیه رزمندگان یمنی انجام دادند که به موفقیتی دست نیافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها