«سردار از لیورپول پیشنهاد دارد»، «آزمون در راه ناپولی»، «سویا مهاجم ایرانی را می خواهد» و .... اینها خبرهایی تکراری و نام آشنا از سردار آزمون است که هر چند وقت یکبار به گوش می رسد.
کد خبر: ۱۲۶۴۵۲۰

به گزارش جام جم آنلاین ، در چند روز اخیر نیز سلسله پیشنهادهای خارجی از ایتالیا و اسپانیا گرفته تا آلمان و انگلیس خبرساز شده است. امروز باشگاه زنیت روسیه رسما اعلام کرد که مهاجم ایرانی این تیم هیچ پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه های دیگر ندارد به خصوص ناپولی که گفته می شد با سردار آزمون توافق کرده است.

حالا سوال بسیار مهم این است که چطور هر چند وقت یکبار اخبار مربوط به انتقال سردار آزمون به یک تیم خارجی نظیر لیورپول، ناپولی، لسترسیتی، سویا به گوش می رسد؟ سوال مهم تر این است که آیا تا به حال اسم سردار آزمون به گوش یورگن کلوپ خورده است؟! صد البته طبیعی است که یک فوتبالیست در طول دوران فوتبال خود پیشنهادات متعددی داشته باشد. مهدی مهدوی کیا در دوران اوج فوتبالش از منچستریونایتد پیشنهاد رسمی دریافت کرد و حتی نماینده فرگوسن به هامبورگ رفت. علی دایی نیز زمانی که بازیکن بایرن مونیخ بازی می کرد پیشنهادی 11 میلیون دلاری از لیدز یونایتد گرفت که در زمان خودش بسیار قابل توجه بود ضمن اینکه بایرلورکوزن از مشتریان ثابت او به شمار می رفت.

اما اگر سردار آزمون تا این اندازه در سال های اخیر پیشنهاد خارجی داشته چرا هیچ وقت به هیچکدام از آنها نرفته است و البته نکته مهم تر این است که چرا این پیشنهادات بعد از مدتی تکذیب می شود؟!

به هر حال سلسله داستان های تکراری سردار در رابطه با تیم های مطرح اروپایی دیگر ادامه دارد و به نظر می رسد فعلا هم ادامه خواهد داشت.   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها