مجید یاسر بازیگر سریال «نون.خ» که از جمعه 22 فروردین ماه به کارگردانی سعید آقاخانی روی آنتن شبکه یک رفت،توضیحاتی درباره این سریال طنز ارائه کرد.
کد خبر: ۱۲۶۳۵۷۲
نقشم در «نون.خ» پیچیده است/ سعید آقاخانی با وسواس سریال را ساخت 
مجید یاسردر گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین خاطرنشان کرد: هوشمندی بالای سعید آقاخانی در راس هرم، فداکاری بازیگران و تهیه کننده حرفه ای چون مهدی فرجی باعث شد پروژه ای با خروجی بالا رقم بخورد. 

وی ادامه داد: من خوشحالم که فصل دوم این سریال به تولید رسید چون فصل اول آن هم از استقبال زیادی برخوردار شد. 

این بازیگر با اشاره به حضورش در این سریال که در فصل پاییز و زمستان در کرمانشاه تصویربرداری شد، اظهار کرد: سعید آقاخانی برای جزئیات این سریال بسیار وقت می گذارد و با وسواس هر سکانسی را دوست نداشته باشد در سرمای زمستان شب تا صبح بیدار می ماند تا آن را بازنویسی کرده و در نهایت به خروجی ای که می خواهد برسد. 

یاسر درباره نقش خود در این سریال نیز گفت: من در فصل دوم نقش بهنام را بازی می کنم این نقش پیچیدگی خاصی دارد. من ابتدا فکر می کردم باید با گویش محلی بازی کنم اما درنهایت سعید آقاخانی مخالف گویش بود و خواست نقشم را رئال بازی کنم. 

وی در ادامه گفت: این پیچیدگی ها به گونه ای است که مخاطب متوجه نشود که این نقش منفی است یا مثبت است و برای همین هم آقاخانی از من خواست بازی ساده ای داشته باشم تا بیشتر پیچیدگی ها به چشم بیاید.

بازیگر «نون.خ» در پایان درباره فعالیت های دیگرش در تلویزیون و سینما بیان کرد: مشغول تحصیل در خارج از کشور هستم و به همین دلیل بیشتر پیشنهادها را رد کرده ام اما سریال «نون.خ» کار جذابی بود که دوست داشتم در کنار سعید آقاخانی و گروهش باشم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها