دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از کشف اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی احتکار شده از دوانبار و دو فروشگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۱۶۸۸

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، محمدحسین درودی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از کشف اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی احتکار شده از دوانبار و دو فروشگاه خبر داد و بیان کرد: در راستای بازرسی از واحد‌های صنفی، داروخانه‌ها و انبار‌ها از یک فروشگاه در شهر مشهد ۲۷ هزار و ۶۰۰ عدد انواع ماسک، ۴۷۸ عدد ژل ضدعفونی کننده، ۳۸۰ عدد الکل صنعتی و سه هزار و ۵۰۰ عدد دستکش کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین از یک انبار در شهر مشهد انواع اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی به ارزش سه میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

اقلاوی با اشاره به کشف اقلام بهداشتی طی بازرسی از یک انبار در نیشابور عنوان کرد: ۲۳۰ هزار عدد دستکش لاتکس به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال نیز طی بازرسی از یک فروشگاه در مشهد کشف و ضبط شد.

درودی ضمن هشدار به محتکران و سواستفاده کنندگان از سلامت عمومی جامعه بیان کرد: سلامت عمومی جامعه خطر قرمز دادستانی است و در این زمینه به شدت با سواستفاده کنندگان برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها