دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه کشور امارات مجوز انجام یک پرواز برای بازگرداندن ایرانی‌ها را از این کشور صادر کرده است،‌گفت: یک پرواز با یک فروند ایرباس 300-600 و حدود 300 صندلی مسافران ایرانی را از دوبی برمی‌گرداند.
کد خبر: ۱۲۶۰۹۰۵

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود اسعدی‌سامانی در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت پروازهای بین‌المللی کشور،‌ اظهار داشت: امروز امارات مجوز انجام پرواز را برای ایران‌ایر صادر کرد یک فروند هواپیما از فرودگاه آل‌ مکتوم دوبی مسافران ایرانی را به تهران منتقل می‌کند.

وی ادامه داد: به مسافرانی که در فرودگاه دوبی بودند این موضوع اطلاع‌رسانی شد و در حال انتقال از طریق اتوبوس به فرودگاه آل‌ مکتوم که در 80کیلومتری دوبی است، هستند.

اسعدی‌سامانی گفت: همچنین به مسافران ایرانی دیگری که در کشور امارات هستند اطلاع‌رسانی شد تا به فرودگاه آل‌مکتوم دوبی بیایند و پس از جمع‌ شدن همه مسافران ایرانی آنها را در قالب یک پرواز یکی از ایرلاین‌های ایرانی از طریق ایرباس 300- 600 به ایران منتقل می‌کنند.

مجوز ترکیه برای بازگرداندن مسافران ایرانی به کشور

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی بیان کرد: کشور ترکیه نیز مجوزی صادر کرده است تا مسافران ایرانی در این کشور از طریق یک پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کشور برگردند.

اسعدی‌سامانی اظهار داشت: به تازگی شنیده‌ایم که کشور پاکستان هم پروازها به از ایران را متوقف کرده است البته هنوز نامه مکتوب در این باره دریافت نکرده‌ایم.

وی ضمن قدردانی از سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت خارجه برای پیگیری انتقال مسافران ایرانی از امارات اظهار داشت: تقاضای سفر کاهش یافته است و بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی به خاطر تقاضای پایین صندلی پرواز برخی پروازهای داخلی را کاهش داده‌اند.

پس از شیوع بیماری کرونا در کشورمان برخی کشورهای همسایه از انجام پروازهای کشورمان به آن کشورها و انتقال مسافران جلوگیری کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها