به گزارش جام جم آنلاین، کیانوش جهانپور در گفتگو با فارس اظهار داشت: تاکنون 24 مورد بیمار بهبود یافته قطعی داشتهایم که بیشتر این افراد مربوط به شهرهای قم، اراک و تهران هستند.
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت ادامه داد: تعداد بیماران ترخیص شده از مراکز درمانی نیز زیاد است.
براساس آخرین آمار اعلامی وزارت بهداشت، تاکنون در کل کشور 139 نفر مبتلا به کرونا شده و 19 نفر نیز جان خود را از دست دادهاند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند