کد خبر: ۱۲۶۰۴۸۲

به گزارش روابط عمومی دیجیتون، دیجیتون به‌عنوان اولین و کامل‌ترین سرویس تماشای آنلاین انیمیشن از اکران و دوبله زنده انیمیشن شیرشاه 2 -The Lion King II برای اولین بار با همکاری باغ کتاب تهران رونمایی می‌کند.

دیجیتون علاوه بر ارائه سرویس تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن، به منظور فراهم کردن اوقات فراغت مناسب برای کودکان و نوجوانان مجموعه رویدادهای ویژه کودکان و علاقه‌مندان به انیمیشن و کارتون را برگزار می‌کند. اکران به روزترین انیمیشن‌های دنیا همچون فروزن2، داستان اسباب بازی4 و ... از برنامه‌های این رویدادها است که به صورت مستمر برای کودکان و علاقه‌مندان انیمیشن برگزار می‌شود.

رونمایی از انیمیشن شیرشاه2 را با دوبله زنده صدا پیشه‌ها از نزدیک ببنید

جشن رونمایی، اکران و دوبله زنده شیرشاه ۲

انمیشن شیرشاه2 در بهمن ماه 98، توسط استودیو نماهنگ، استودیو اختصاصی دیجیتون با مدت زمان 1 ساعت و 58 دقیقه دوبله اختصاصی شد و اکنون برای اولین بار آماده ی رونمایی و دوبله زنده است.

رونمایی انیمیشن شیرشاه2 توسط دیجیتون و با همکاری باغ کتاب در دو سانس روز جمعه 2 اسفندماه 98 از ساعت 16 الی 18 و 18 الی 20 در باغ کتاب تهران به نشانی: بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب ‏تهران-سالن شماره 8 با حضور گویندگان مطرح این انیمیشن، فعالان فرهنگی و هنری و حضور گرم علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

گویندگان انیمیشن شیرشاه ۲

شیرشاه2 به مدیریت دوبلاژ احسان مهدی مجری شبکه کودک و با گویندگی هوتن شکیبا در نقش اسکار، زیبا کرمعلی در نقش نالا، مهدی قاسمی در نقش تیمون، زازو در نقش حامد مدرس و سیمبا در نقش احسان مهدی دوبله زنده و رو نمایی می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط و حضور در این رویداد رونمایی از طریق سایت باغ کتاب می‌توانند اقدام به تهیه بلیط کنند.

درباره انیمیشن شیرشاه 2

انیمیشن شیرشاه 2 The Lion King II به عنوان یکی از 10 انیمیشن های برتر دنیا و محصول کشور آمریکا و در سال ۲۰۱۹ بر پایه انیمیشن‌های دیزنی به صورت لایو اکشن ساخته شده‌است. شیرشاه 2 انیمیشنی ویدئویی در سبک ماجرایی،خانوادگی و موزیکال دنباله انیمیشن شیرشاه محصول سال ۱۹۹۴ است. شیرشاه2 هم اکنون رتبه 6.5 از 10 آی ام دی بی،62% از روتن تومیتو و 55% از متاکریتیک را کسب کرده است.

سایر برنامه ها در رویداد رونمایی

در این رویداد علاوه بر اکران و دوبله زنده، پخش فیلم پشت صحنه دوبله زنده انیمیشن، برگزاری مسابقات هیجان‌انگیز و اهدای جوایز صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان جهت حضوردر رویدادهای دیجیتون می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی دیجیتون با شماره 42570224 -021 تماس بگیرند یا اینستاگرام دیجیتون را دنبال کنند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها