کد خبر: ۱۲۶۰۴۷۱

در این مطلب اهمیت گواهینامه ایزو تشریح می گردد. همچنین لزوم دریافت سری گواهینامه های IMS برای کسب و کارها بیان می شود. این مطلب توسط بهترین شرکت مشاور مدیریت ایران یعنی ایزوسیستم گردآوری شده است. لطفا با ما همراه باشید:

اخذ ایزو به چه معنی است؟

منظور از اخذ ایزو آن است که یک شرکت یا سازمان اقدام به فراهم کردن الزامات یک استاندارد جهانی ایزو نموده و در ادامه برای این فرایند گواهینامه ایزو معتبر از مراکز جهانی معتبر دریافت نماید.

گواهینامه ایزو معتبر چیست ؟ و صدور ایزو معتبر از کجا صورت می پذیرد؟

گواهینامه ای است که از مراجع صدور تحت اعتبار IAF و ASCB برای شرکت ها و سازمان ها صادر گردد. این گواهینامه ها دارای کد رجیستر آنلاین بوده و خود مراجع صدور نیز در وب سایت مربوط به خود آن را نمایه می کنند. گواهینامه های سری ASCB امکان نمایه شدن در وب سایت IRQAO را نیز دارا هستند.

اهمیت گواهینامه IMS به چه علت است ؟

IMS مخفف سه کلمه Integrated Management System به معنی سیستم مدیریت یکپارچه می باشد. این سیستم شامل سه گواهینامه با نام های ایزو 9001 (استاندارد مدیریت کیفیت) ، ایزو 14001 (استاندارد مدیریت زیست محیطی) ، استاندارد ایزو 45001 (استاندارد مدیریت ایمنی و سلامت) می باشد.

به عبارت دیگر اگر همزمان سه استاندارد iso 9001 و iso 14001 و iso 45001 در یک شرکت صدور انجام شود آن شرکت دارای سیستم ims است و می تواند گواهینامه ims را نیز دریافت کند.

همین امروز برای دریافت گواهینامه های سری IMS اقدام کنید

 

سری گواهینامه های ims برای چه سازمان ها و شرکت هایی مناسب است؟

استانداردهایی که در سری ims وجود دارد یعنی ایزو 9001 ، ایزو 14001 و ایزو 45001 ، سه استاندارد عمومی و کاربردی هستند و تمام سازمان ها با هر زمینه فعالیت و اندازه می توانند آن را پیاده سازی و گواهینامه مربوط به آن ها را دریافت کند.

اما برخی از کسب وکارها به صورت ویژه تر می توانند از مزایای سری استانداردهای ims بهره مند گردند به عنوان مثال این سری از گواهینامه را می شود اولین انتخاب برای یک شرکت صنعتی یا یک شرکت پیمانکار دانست.

زیرا بحث کیفی و ایمنی و محیط زیست را تحت پوشش قرار داده و هزینه صدور آن نیز نسبت به صدور تک به تک گواهینامه ها بسیار مقرون به صرفه تر است.

البته شرکت های صنعتی در ادامه سری استانداردهای ims که اولین انتخابشان می تواند باشد می توانند سایر گواهینامه های مربوط به صنعت و تولید خود را دریافت کنند مثلا اگر در حیطه قطعات خودرو فعالند گواهینامه IATF ، در صنعت غذا ایزو 22000 و HACCP ، در صنعت آرایشی بهداشتی GMP و ... استانداردهایی هستند که می توانند دریافت کنند.

قابلیت تغییر استانداردها در سری IMS وجود دارد؟

برخی از صاحبین کسب و کارها از ما می پرسند که آیا می شود در سه استاندارد سری IMS یعنی ایزو 9001 و ایزو 14001 و ایزو 45001 تغییراتی ایجاد کرد مثلا یکی از این استانداردها را حذف یا استاندارد دیگری را جایگزین آن کرد. که پاسخ روشن است. خیر. تنها زمانی سری گواهینامه IMS صادر می شود که حتما سه استاندارد کیفیت ، ایمنی و محیط زیست با هم کار شوند و گواهی آن ها صادر شود.

بهترین مرکز جهت مشاوره و اخذ گواهینامه ایزو کجاست؟

قطعا بهترین مرکزی که می توانید برای خدمات مشاوره پیاده سازی و صدور گواهینامه ایزو خود انتخاب کنید مرکز مشاور مدیریت خانه مدیران یا همان ایزوسیستم است. خانه مدیران (ایزوسیستم) توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان واحد برتر فنی مهندسی کل کشور انتخاب گردیده است لذا می توانید با آرامش خاطر خدمات صدور گواهینامه ایزو معتبر را به این مجموعه بسپارید.

همین امروز برای دریافت گواهینامه های سری IMS اقدام کنید

جهت تماس با ایزوسیستم و دریافت خدمات رایگان مشاوره با شماره های 33444814-023 و 33444813-023 تماس بگیرید. همچنین از طریق آدرس اینترنتی isosystem.org می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و از تخفیفات ویژه ایزوسیستم بهره مند شوید.

فراموش نکنید که کیفیت در وهله نخست در نتیجه حمایت و اعتقاد مدیریت ارشد سازمان ها و در گام دوم همراهی پرسنل یک سازمان محقق می شود و ما با شما هستیم تا فرهنگ کالا و خدمات با کیفیت را نهادینه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها