آغاز لیگ قهرمانان آسیا ؛

در انتظار نمایش دل انگیز قرمز و زرد

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۴۶۹۳۵
در انتظار نمایش دل انگیز قرمز و زرد

به گزارش جام جم آنلاین ، پرسپولیس دو فصل پیش با برانکو ایوانکوویچ نایب قهرمان آسیا شد. این تیم در آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مهمان تیم الدحیل است. البته سرخ ها یک تفاوت عمده نسبت به فصل گذشته دارند و آن هم این است که به جای برانکو با یحیی گل محمدی وارد رقابت ها خواهند شد. فردا گل محمدی آزمون بسیار سختی را تجربه خواهد کرد. او تا امروز در لیگ برتر نشان داده حرف های تازه ای برای گفتن دارد اما اینبار باید خود را در بوته لیگ قهرمانان آسیا به آزمایش بگذارد.

تیم پرسپولیس در نخستین گام باید به مصاف تیم بسیار قدرتمند و پرستاره الدحیل قطر برود که در فصل های گذشته با تزریق سرمایه های میلیون دلاری قدرت مضاعفی در فوتبال قطر و حتی خاورمیانه پیدا کرده است. الدحیل هم اکنون ستاره های گران قیمتی مثل یوسف مساکنی، ادمیلسون برزیلی و بن عطیه را در اختیار دارد.

هر چند سرخ ها با 41 امتیاز صدرنشین لیگ برتر ایران هستند و با 9 گل کمترین میزان گل خورده و بهترین خط دفاع ایران را دارا هستند اما دربی 91 و دو گلی که مقابل استقلال دریافت کردند نشان داد که این تیم هم می تواند در خط دفاع مشکل داشته باشد.

البته از سوی دیگر تیم پرسپولیس مهره ای همچون استوکس را به تازگی جذب کرده، بازیکنی از ایرلند که کیفیت فنی بالایی دارد اما هنوز نتوانسته این کیفیت فنی بالا را در ایران نشان بدهد.

پرسپولیس در حالی در آخرین بازی لیگ برتر ایران مقابل رقیب همیشگی خود استقلال دو بر دو مساوی کرده که تیم الدحیل در لیگ ستارگان قطر اخیرا با یک گل مقابل الریان مغلوب شده است.

دیدار دو تیم از ساعت 18:45 آغاز می شود.

داوران ازبکستانی این مسابقه را قضاوت خواهند کرد. اسامی داوران به شرح زیر است:

داور: عظیم موف عزیز

کمک ها: سرازیت دینوف رسلان – عثمانوف آلی شهر

داور چهارم: ایلیگیز تانتاشف

ناظر داوری: محمدصالح سوبیخیدین از مالزی

نماینده مسابقه: جونگ تانام از کره جنوبی

دیگر مسابقه این گروه ساعت 18:25 بین شارجه امارات و التعاون عربستان برگزار خواهد شد.

هر دو مسابقه از گروه C لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

***

در دیگر مسابقه ای که برای فوتبالدوستان ایرانی به خصوص اصفهانی اهمیت زیادی دارد تیم سپاهان در خانه امارات به مصاف العین می رود. این مسابقه از ساعت 18:20 آغاز می شود.

سپاهان در حالی مقابل نماینده بنفش پوش امارات قرار می گیرد که به تازگی سرمربی خود یعنی امیر قلعه نویی را از چنگ فدراسیون فوتبال بیرون کشیده است! قلعه نویی تقریبا سرمربی تیم ملی شده بود اما باشگاه سپاهان در نهایت مجوز حضور سرمربی اش را در تیم ملی نداد.

زردپوشان اصفهانی در حالی در خانه العین به میدان می روند که فقط یک باخت در لیگ برتر ثبت کرده اند و 9 تساوی هم دارند. تیم قلعه نویی بسیار آماده است و مهره های کافی هم در اختیار دارد. العین هم ستاره های گران قیمت زیاد دارد، از جمله کایوی برزیلی.

نکته مهم این است که هم سپاهان و هم العین بازی های اخیر خود در لیگ های کشورهایشان را با تساوی به پایان رسانده اند. سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان مساوی کرد و العین هم مقابل شارجه.

طبیعی است که قلعه نویی در خانه حریف بیش از هر چیزی به دنبال این باشد که تیمش گل نخورد و سپس اگر شد یک پیروزی بسیار شیرین در خاک حریف به دست بیاورد.

فوتبالدوستان ایرانی فردا از پرسپولیس و سپاهان انتظار نتایج دل انگیزی را دارند.

دیگر بازی این گروه بین النصر عربستان و السد قطر از ساعت 18:45 آغاز می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها