کد خبر: ۱۲۴۶۸۳۳
پخش مستند جنجالی اختاپوس آغاز شد

خلاصه: مقصر این نارضایتی نسبت به صنعت خودرو چه کسانی هستند؟ در پشت پرده این صنعت پول‌ساز چه کسانی نظاره‌گر اعتراضات مردم هستند؟ مستند «اختاپوس» به بررسی موضوع صنعت مافیای خودرو در کشور از اوایل انقلاب تا امروز می پردازد.

مستند اختاپوس به موضوع مافیای صنعت خودروسازی در ایران و نقش تعدادی از اعضای اصلی این مافیا پرداخته است. یکی از شرکت‌های قطعه‌سازی صنعت خودرو که سهام دار اصلی یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی است، طی سال‌های اخیر نیز پرونده قاچاق کالا داشته است.

در توضیح نامگذاری این مستند آمده است: در صورتی که یکی از بازوهای اختاپوس قطع شود، می‌تواند به سرعت یک بازوی دیگر را رشد دهد. این‌ها همان مافیای خودرو هستند.

چرا مستند اختاپوس در زمان رونمایی توقیف شد؟

روز رونمایی مستند اختاپوس در حوزه هنری، این مستند توقیف شد و از پخش آن جلوگیری به عمل آمد. قاضی پرونده با اعلام این که این مستند شاکی خصوصی داشته است، نظر به لغو برنامه رونمایی این مستند داده بود. هم اکنون پس از طی مراحل قانونی، سایت تماشای آنلاین فیلم گردی این مستند را به صورت آنلاین منتشر کرده است.

سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلم گردی با در اختیار گذاشتن اشتراک رایگان پس از ثبت نام، کاربران را دعوت می‌کند مستند مافیای خودرو اختاپوس را مشاهده کنند.

علاقه مندان با عضویت رایگان در فیلم گردی تا 10 روز، به صورت قانونی و رایگان به آرشیو بهترین مستندها و فیلم های ایرانی و خارجی دسترسی خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها