صندلی از جمله لوازمی ست که در هر مکان و زمانی مورد استفاده قرار می گیرد و انواع مختلف و خاص خود را دارا می باشد.
کد خبر: ۱۲۴۶۷۶۴
راهنمای خرید صندلی اداری و تخت خواب

برای خرید صندلی نیاز است که به یکسری موراد توجه شود خصوصا اینکه قرار است در چه مکان و شرایطی مورد استفاده قرار بگیرد.

صندلی اداری یکی از انواع صندلی ها می باشد که به مبلمان اداری نیز معروف است. صندلی اداری بیشتر به صندلی که پشت میز کار قرار می گیرد اتلاق می شود و بسیار مهم است که این صندلی ویژگی های لازم را داشته باشد و استاندارد باشد تا آسیبی به گردن و کمر و اسکلت بدن وارد نکند و در عین حال باعث خستگی بیش از حد برای فرد نشود تا کارآیی کارمندان بالا برود.

نکاتی برای انتخاب صندلی اداری مناسب

در انتخاب و خرید صندلی اداری مناسب کیفیت بالا و استحکام از مهمترین معیارها می باشد. زیرا از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود اگر صندلی انتخاب کنید که به طور مثال 10 سال بتواند عمر مفید داشته باشد تا اینکه صندلی بی کیفیت انتخاب نمایید و هر سال مجبور به تعویض آن باشد.

کیفیت صندلی اداری بسیار مهم است زیرا علاوه بر داشتن طول عمر بالا می تواند سلامت کارمندان را تضمین نماید. زیرا کارمندان زمان زیادی از طول روز را بر روی این صندلی ها سپری می کنند و از این جهت باید صندلی مناسبی داشته باشند تا با نشستن های طولانی مدت دچار مشکلات آرتروز و غیره نشوند.

همچنین موضوع دیگری که در این میان مهم است این است که صندلی خوب می تواند نرخ بهره وری کارمندان را بالا ببرد زیرا کارمندانی که چندین ساعت از روز را پشت میز می نشینند اگر صندلی مناسبی داشته باشند کمتر دچار خستگی می شوند و ساعات مفید برای کار آنان افزایش پیدا می کند.

هنگام انتخاب و خرید صندلی به این نکته توجه داشته باشید که صندلی چندان بزرگ نباشد زیرا فضای بسیاری را اشغال می کند و حتی جا به جایی آن نیز ممکن است سخت باشد و به سادگی نتوان با آن حرکت نمود.

صندلی باید این قابلیت را داشته باشد که بتوان ارتفاع آن را تنظیم نمود و تمامی قسمت های آن از جمله پایه و نشیمنگاه و غیره نیز قابل تنظیم باشد تا فردی که از صندلی استفاده می کند کاملا در راحتی و آرامش بتواند کار خود را انجام دهد.

وجود دسته و پشتی آرگونومیک نیز از دیگر ویژگی هایی ست که صندلی اداری باید آن را دارا باشد تا آسیبی به سیستم اسکلتی بدن وارد نشود. در قسمت زیره و پشتی صندلی وجود پارچه ها و قسمت هایی که بتواند حالت تنفسی داشته باشد تا از تعریق به دلیل نشستن طولانی مدت جلوگیری نماید می تواند بسیار عالی و کمک کننده باشد. وجود پایه های چرخان از دیگر قابلیت هایی می باشد که می تواند از راه رفتن ها و بلند شدن بی جا برای کارمندان بسیار جلوگیری نماید و دردهای کمری را به میزان زیادی کاهش دهد زیرا کمر در هر جهت می تواند به سادگی حرکت کند و از آسیب های اسکلتال جلوگیری می کند. همچنین با یک حرکت کوچک می توان به کنار میز سایر همکاران رفت و کار را به سادگی انجام داد.

در نهایت نیز داشتن صندلی های زیبا برای دفتر کار می تواند تاثیری بصری و روانی بر روی مراجعه کنندگان داشته باشد زیرا فضای شیک دفتر می تواند چشمگیر شود و تاثیر مثبت بر روی مراجعه کنندگان داشته باشد.

تخت خواب

تخت خواب یکی از لوازمی می باشد که این روزها در هر منزلی یافت می شود و در واقع می توان گفت بدون تخت نمی توان خوابید. تخت خواب ها انواع مختلفی دارند که با توجه به سلیقه و جنس و طرح و میزان فضایی که اشغال می کنند انتخاب می شوند. با توجه به اینکه امروزه فضای خانه ها کوچکتر شده است نیاز است که نوع خاصی از تخت خواب ها برای این خانه ها استفاده شود.

تخت خواب تاشو

مبل تخت خواب شو یا تخت خواب تاشو از جمله لوازم خانگی مدرن می باشد که در سال های اخیر با توجه به کمتر شدن فضای زندگی وارد خانه ها شده است. این تخت که روزها در قالب یک مبل می باشد و شب ها باز می شود و به تخت تبدیل می شود و در برخی دیگر از مدل ها تخت تا شده و مانند یک کمد می شود و هنگام استفاده آن را باز می کنند در این صورت می توان از فضا به صورت بهینه استفاده نمود که هم مبل در منزل وجود داشته باشد برای پذیرایی از میهمانان و هم تخت برای خوابیدن و استراحت.

از این سبک تخت ها می توان حتی برای اتاق کودک نیز استفاده نمود و در مراکز مهم دنیا مانند شرکت های کامپیوتری بزرگ نیز از این مبل های تخت خواب شو استفاده می شود.

برای مشاهده قیمت تخت خواب ها و سایر محصولات چوبی می توانید به فروشگاه ایران میز مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها